ISL Online
ISL Online
Beskrivelse af ISL Online
Hvad er ISL Online?
ISL Online, etableret i 2001, er en professionel fjernskrivebordsløsning designet til at give hurtig og effektiv support og vedligeholdelse til Windows, Mac, Linux computere og mobile enheder.
Nøglefunktioner
- Skærmdeling: Skærmdeling i realtid for effektiv fejlfinding.
- Ubemandet adgang: Sikker adgang til fjerncomputere uden brugertilstedeværelse.
- Single Sign-On (SSO): Forenklet godkendelse for brugere.
- Administration af tilladelser: Kontrolér og administrer adgangstilladelser.
- Sessionsoptagelse: Optag sessioner til auditering og træningsformål.
- Filoverførsel: Overfør sikkert filer mellem enheder.
- WakeOnLAN og RDP Routing: Yderligere værktøjer til fjernstyring.
- Understøttelse af flere skærme: Administrer flere skærme under en fjernsession.
- Tilpasning: Omfattende muligheder for at tilpasse softwaren til din virksomhedsidentitet.
Sikkerhed er topprioritet
ISL Online er designet med høje sikkerhedsniveauer, der sikrer databeskyttelse og privatliv. Det tilbyder end-to-end-kryptering, to-faktor godkendelse, Single Sign-On (SSO) og AES 256-bit datakryptering, der opfylder de højeste sikkerhedsstandarder for fjernsupport og adgang.
Implementering
ISL Online kan implementeres enten som en cloud-tjeneste eller on-premises, hvilket giver fleksibilitet til at imødekomme organisatoriske behov. Dens unikke licensstruktur pålægger ingen grænser for antallet af brugere, installationer eller enheder, der understøttes, hvilket gør det til en skalerbar løsning for virksomheder i alle størrelser.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
SV
DA
NO
FI
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
SE
DK
NO
FI
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
Starter fra 29,90 €/måned (faktureres årligt)
Hvorfor skal man vælge ISL Online?
Hvorfor vælge jeres system?
Højeste sikkerhed og privatliv: ISL Online anvender end-to-end-kryptering og robuste sikkerhedsprotokoller for at sikre, at dine data altid er beskyttet.
Pålidelighed (99,9 % oppetid): Med en dokumenteret oppetid på 99,9 % garanterer ISL Online ensartet og pålidelig fjernadgang og support.
Brugervenlighed: Designet til intuitiv brug forenkler ISL Online fjernskrivebordsadgang og -support, hvilket gør det nemt for alle at bruge.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Bedste kundesupport i branchen: Vores dedikerede supportteam er tilgængeligt via e-mail, live chat og telefon for at hjælpe dig med ethvert behov. Ingen virtuelle assistenter.
- Personlig tilgang: Vi er små nok til at lytte og yde personlig service, men alligevel store nok til at få noget til at ske.
- 20 år i branchen: Med to årtiers erfaring og ved at være privatejet, prioriterer vi vores kunder og medarbejdere, uden pres fra aktionære.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
- Bedste værdi for pengene: Vi tilbyder avanceret fjernadgangssupportsoftware til en rimelig pris, der giver stor værdi sammenlignet med vores konkurrenter.
- ISO 27001 certificeret og GDPR kompatibel: Vores forpligtelse til sikkerhed og privatliv er demonstreret gennem vores ISO 27001 certificering og streng overholdelse af GDPR reglerne.
- Tillid: Vi yder det bedste for hver af vores kunder, fra de mindste til de største virksomheder, hvilket sikrer stor tillid og tilfredshed.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Tilbyd sikker og hurtig fjernsupport til dine kunder og medarbejdere
- Løs 90% af tekniske problemer via fjernsupport
- Få adgang til og administrer eksterne enheder uden brugerindblanding
- Vedligehold fjernsystemer, uanset hvor du er
- Få sikker adgang til kontorenheder og ressourcer hjemmefra
- Tilbyd mobilenhedssupport
- Spar omkostninger og tid
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af ISL Online
Bra pris/prestanda-förhållande
Ägare•
Mikroföretag (1-10)•
Godkendt person•
Sverige•
September 2024
Din roll
Ägare
Din företagsstorlek (antal anställda)
Mikroföretag (1-10)
Vad gillar du mest?
Enkelt att använda, snabbt, bra pris.
Vad gillar du minst?
Finns egentligen inget att inte gilla.
Vilka affärskritiska problem upplever du att ISL Online löser?
Förenklar administreringen av flera klienter i organisationen.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Mycket nöjd
Teknisk support•
Litet företag (11-100)•
Godkendt person•
Sverige•
September 2024
Din roll
Teknisk support
Din företagsstorlek (antal anställda)
Litet företag (11-100)
Vad gillar du mest?
Fungerar som det ska och med möjligheter till serverinstallation är en bonus.
Vad gillar du minst?
Inga nackdelar jag kommer på just nu.
Vilka affärskritiska problem upplever du att ISL Online löser?
Nödvändigt verktyg för att tillhandahålla support.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Världens bästa programvara för fjärrsupport och fjärraccess
VD och teknisk chef•
Litet företag (11-100)•
Godkendt person•
Sverige•
September 2024
Din roll
VD och teknisk chef
Din företagsstorlek (antal anställda)
Litet företag (11-100)
Vad gillar du mest?
ISL Online har stöd för alla tänkbara klinter och supporten är ypperlig.
Vad gillar du minst?
Att den inte är gratis :-)
Vilka affärskritiska problem upplever du att ISL Online löser?
Vi har satt upp systemet för kunder när inget annat fungerar. T.ex i de fall, när vi försökt lösa fjärråtkomst med VPN och det inte tillåts av någon anledning, så har vi alltid lyckats lösa det med ISL Online. Dessutom kommer vi alltid åt våra kunders datorer så att vi kan säkerställa att vi kan leverera vår support. Vi är helt enkelt beroende av att ISL fungerar bra för att vi i vår tur skall kunna göra en bra leverans .
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
ISL Online vises i følgende kategorier
ISL Online produktfunktioner
Remote desktop system
Customizable Branding
Diagnostic Tools / Troubleshooting
File transfer
Mobile access
Multi-Factor Authentication (MFA)
Record a session
Single Sign-On (SSO)
User management
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om ISL Online
ISL Online er en betroet global leverandør af sikre og pålidelige fjernskrivebordssoftwareløsninger til virksomheder i alle størrelser. Etableret i 2001, da fjernskrivebordsteknologien var i sin vorden, er ISL Online en pioner inden for fjernskrivebordsområdet. Virksomheden har hovedkontor i hjertet af Europa med kontorer i Tyskland, Slovenien, Schweiz, Storbritannien og USA. Sammen med autoriserede lokale partnere betjener ISL Online en mangfoldig global kundekreds, herunder banker, forsikringsselskaber, hospitaler, universiteter og store virksomheder som Konica Minolta, Canon, Mitsubishi Chemicals og Swiss Post.