HjemSystemguidenOm osFor leverandører
ITeffect-logo

ITeffect

ITeffect

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af ITeffect

IT Effect tilbyder en fleksibel platform der kan hjælpe jer med at optimere jeres planlægningsprocesser og ressourcestyring. Platformen indeholder funktioner som fraværshåndtering, integreret tidsrapportering, kommunikation via SMS samt mulighed for at specificere opgaver og administrere medarbejderkompetencer. I kan altså sikre optimal ressourceallokering ved at indføre og administrere medarbejderkompetencer. Yderligere indeholder systemet også et modul der sikre god dokumentstyring og lagring af alle vigtige papire.

Hvem er ITeffect egnet til?

Her finder I en intuitiv og brugervenlig platform der er nem at integrere hos jeres medarbejdere og i deres arbejde. Platformen er let skalerbar, og passer derfor ind hos de fleste virksomheder uanset størrelse og branche.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

ITeffect vises i følgende kategorier

ITeffect produktfunktioner

Planlægningsværktøj

Fraværshåndtering

Ingår

Integreret med eksternt lønsystem

Ingår

Kommunikere via SMS

Ingår

Mulighed for at indføre kompetencer

Ingår

Specifikation af opgaver

Ingår

Tidsrapportering

Ingår

Dokumenthåndteringssystem

Autorisationshåndtering

Ingår

Avanceret søgefunktion

Ingår

Dokumentskabeloner

Ingår

Kan integreres

Ingår

Sporbare ændringer

Ingår

Versionshåndtering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Dokumenthåndteringssystem