Alternativ

Beskrivelse af Jira Work Management

Med denne kraftfulde løsning kan du tage din projektstyring til nye højder. Med Jira Work Management får du et omfattende sæt værktøjer til at strømline dine arbejdsprocesser. Platformen kan blandt andet håndtere oprettelse af projekter, opgaver og i kan tildele specifikke opgaver til bestemte medarbejdere. Du kan nemt prioritere opgaver, overvåge deres status og sikre, at deadlines bliver overholdt. Jira har sat fokus på automatisering med indbyggede funktioner, der gør det muligt at automatisere gentagne arbejdsopgaver, hvilket frigør tid til mere værdiskabende arbejde.

Hvem er Jira Work Management egnet til?

Uanset om du er en lille startup eller en stor international virksomhed, er Jira Work Management skabt til at imødekomme dine behov. Deres kunder spænder bredt fra tech-startups til etablerede virksomheder i forskellige brancher.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

101-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Jira Work Management vises i følgende kategorier

Jira Work Management produktfunktioner

Planlægningsværktøj

Fraværshåndtering

Integreret med eksternt lønsystem

Intern kommunikation (chat, forum osv.)

Kommunikere via SMS

Mulighed for at indføre kompetencer

Specifikation af opgaver

Tidsrapportering

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Planlægningsværktøj

IntempusJira Work Management
TimeplanJira Work Management
QuinyxJira Work Management
ATOSSJira Work Management