Alternativ

Beskrivelse af Ledoc

Ledoc er en dansk drevet platform der giver din virksomhed mulighed for at skabe et helhedsbillede af jeres afvigelser og samt håndtering af disse. Ved manuel registrering af afvigelser, reklamation og potentielle problemer systematisere Ledoc dataen og skaber indblik i din virksomheds potentiale. platformen giver også mulighed for at strømline interne processer ved at sætte deadlines samt udtræk af statistikker over afvigelseshåndtering, hvilket gør det let for jer som virksomhed at målrette medarbejderudvikling. Yderligere kan i også gennem platformen få adgang til at intuitivt og brugervenligt leverandørstyringssystem, der nemt hjælper jer igennem den administrative proces i leverandørhåndtering.

Hvem er Ledoc egnet til?

Ledocs online løsning er specielt godt egnet til SMV'er inden for industri og byggebranchen. Der er nemlig indbygget elementer der hjælper jer som virksomhed med at holde styr på værktøj og udstyr, samt overblik over leverandører og vedligeholdelse.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Ledoc vises i følgende kategorier

Ledoc produktfunktioner

Afvigelseshåndtering

GPS

Meddelelser

Sagsbeskrivelse

Sagsstatus

Skabeloner

Støtte til billeder

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Afvigelseshåndtering

CenturiLedoc
DatakvalitetLedoc
Koll365Ledoc
AM systemLedoc