Beskrivelse af Ledoc
Ledoc er en dansk drevet platform der giver din virksomhed mulighed for at skabe et helhedsbillede af jeres afvigelser og samt håndtering af disse. Ved manuel registrering af afvigelser, reklamation og potentielle problemer systematisere Ledoc dataen og skaber indblik i din virksomheds potentiale. platformen giver også mulighed for at strømline interne processer ved at sætte deadlines samt udtræk af statistikker over afvigelseshåndtering, hvilket gør det let for jer som virksomhed at målrette medarbejderudvikling. Yderligere kan i også gennem platformen få adgang til at intuitivt og brugervenligt leverandørstyringssystem, der nemt hjælper jer igennem den administrative proces i leverandørhåndtering.
Hvem er Ledoc egnet til?
Ledocs online løsning er specielt godt egnet til SMV'er inden for industri og byggebranchen. Der er nemlig indbygget elementer der hjælper jer som virksomhed med at holde styr på værktøj og udstyr, samt overblik over leverandører og vedligeholdelse.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Ledoc vises i følgende kategorier
Ledoc produktfunktioner
Afvigelseshåndtering
GPS
Meddelelser
Sagsbeskrivelse
Sagsstatus
Skabeloner
Støtte til billeder
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.