Alternativ

Beskrivelse af Minuba

Minuba Ordrestyring er en avanceret digital løsning, der er designet til at optimere og effektivisere ordrehåndteringen for håndværkere og servicevirksomheder. Vores system giver virksomheder mulighed for nemt at administrere og spore ordrer fra start til slut, hvilket sikrer en problemfri og effektiv arbejdsproces. Med Minuba kan håndværkere oprette og dele ordrer, planlægge opgaver, dokumentere arbejde og følge op på status – alt sammen fra en brugervenlig app.

Hvem er Minuba egnet til?

Minuba Ordrestyring er ideel for håndværkere og servicevirksomheder i alle størrelser, der ønsker at forbedre deres ordrehåndtering og øge deres effektivitet. Vores system bruges bredt inden for brancher som VVS, el-installation, tømrerarbejde, malerarbejde og andre servicefag.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

DK

NO

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Minuba vises i følgende kategorier

Minuba produktfunktioner

Ordrestyringssystem

Fakturering

Kan integreres

Planlægning af ordrer

RUT- og ROT-beregning

Statistik og rapporter

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Ordrestyringssystem

Visma BusinessMinuba
OdooMinuba
OrdrestyringMinuba
KalaMinuba