HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Orkidé-logo

Orkidé

Bluegarden

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Orkidé

Bluegarden HR er perfekt til virksomheder der leder efter en funktionel og skalerbar platform til håndtering af personale. Platformen er designet til at hjælpe virksomheder med at håndtere deres personaleadministration og tilbyder en række kernefunktioner, der dækker forskellige aspekter af HR-processer. Herunder er primær fokus for platformen at samle alle personoplysninger i én fælles, overskuelig løsning. Derudover indeholder platformen også funktioner som onboarding, tidsregistrering, fraværsstyring, lønhåndtering, rapportering og kan let integreres med Bluegarden Løn, som er en løningssoftware. Systemet understøtter også rollestyring, hvilket gør at forskellige brugere kan have forskellige rettigheder og adgang til systemet. Dette sikrer også god håndtering af persondata og overholdelse af GDPR regler.

Hvem er Orkidé egnet til?

Platformen her er specielt designet til mellemstore og store virksomheder. Systemet er ikke branchespecifikt, og kan derfor benyttes af forskellige brancher. Systemet er dog specielt godt egnet til virksomheder der har et betydeligt antal medarbejdere og komplekse HR-processer.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Orkidé vises i følgende kategorier

Orkidé produktfunktioner

Personalesystem

Ansættelse

Ingår

HR Analyser

Ingår

Håndtering af løn

Ingår

Medarbejdersamtaler/-møder

Ingår

Registrering af fravær

Ingår

Registrering af udgifter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Personalesystem