Beskrivelse af Outlay
Har I brug for et udlægshåndteringssystem, der kan tilgås på farten? Hos Outlay finder i et cloud-baseret system, der er designet med brugervenlighed i tankerne. Platformen inkluderer funktioner såsom mobilfoto af kvitteringer, synkronisering med finansielle systemer, automatisk godkendelse og udbetaling af medarbejderudlæg, og valutaomregning. Systemet tilpasses let jeres behov, og er derfor yderst fleksible i forhold til at imødekomme jeres virksomhed. Her finder i altså et system der automatisere og forenkle processen omkring håndtering af medarbejderudlæg
Hvem er Outlay egnet til?
Systemet her er primært designet efter behovene hos små og mellemstore virksomheder. De indbyggede funktioner som GPS tracker, der tillader automatisk kørselsregistrering og valutaomregning, gør at systemet er godt egnet til virksomheder der opererer både indenlands og udenlands, samt køre meget. Platformen kan dog også tilpasses større virksomheder med mere komplekse behov.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-100
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Outlay vises i følgende kategorier
Outlay produktfunktioner
Udlægshåndtering
Automatisk registrering af udgiftssvig
Mobilt foto af kvitteringer
Spec; kilometergodtgørelse
Spec; rejsebooking
Spec; Rejseregninger
Spec; udgifter
Synkronisering med regler og regulationer
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.