Beskrivelse af Promark365
Her er der sat fokus på medarbejderoplevelsen gennem Promark365’s workforce management system, der har til mål at øge produktiviteten i jeres virksomhed. Gennem platformens mange funktioner som tidsregistrering, fraværshåndtering, medarbejderplanlægning og job- og aktivitetsstyring, hjælper platformen jer med at skabe et nemt system for jeres medarbejdere. Samtidig sikre den også at i bruger jeres administrative ressourcer fornuftigt, og sikre at ting som arbejdstid og fravær bliver registreret korrekt.
Hvem er Promark365 egnet til?
Promark365 har 40 års erfaring inden for arbejdsmarkedet og har derfor udviklet en platform der tilbyder skræddersyede løsninger til virksomheder på tværs af brancher. Dette betyder altså at platformen er velegnet til både små, mellemstore og større virksomheder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Promark365 vises i følgende kategorier
Promark365 produktfunktioner
Workforce management-system
Analyseværktøjer
Håndtering af RTA
Kontraktforvaltning
KPI'er
Skemalægning
Strategisk planlægning
Tidsrapportering
Passer dette
system til mig?
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.