Beskrivelse af Responsr
Responsr indsamler automatisk kunders meninger og giver jer indsigter, som I kan handle på. Værktøjet hjælper jer med at skabe en bedre kundeoplevelse hver dag! Responsr er specialiseret til flere forskellige brancher og måler automatisk hele kunderejsen på en håndgribelig måde. Brug jeres ambassadører til at sprede jeres budskab og identificere, kontakt og forbedre relationen med utilfredse kunder, så I bevarer dem længere. Responsr integrerer med jeres eksisterende systemer, såsom CRM og bookingssystemer, og kan viderebringe kundens stemme til hele organisationen via Teams og Slack. Tjenesten fungerer lige godt for B2B og B2C.
Hvem er Responsr egnet til?
En løsning, der er hurtig at komme i gang med for startups og mindre virksomheder, som kan skaleres op efter behov og derfor også er nyttig for større organisationer. Den hjælper jer med at arbejde på en måde, der styrker jeres omdømme blandt kunderne og automatiserer al indsamling af kundeoplevelser i de berøringspunkter, I har med kunden.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
NO
DA
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
SE
DK
NO
FI
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Responsr vises i følgende kategorier
Responsr produktfunktioner
Kundeundersøgelser værktøj
API
Automatiske påmindelser
Fleksibelt design
Flere distributionskanaler
Flersprogede undersøgelser
Færdiglavede skabeloner
Netto promotor score
Rapporter og analyser
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.