Beskrivelse af Simple_Day 6.0
Her sættes der fokus på tids- og projektstyring, gennem Simple-day’s platform. Platformen er cloud-baseret og designet til at hjælpe virksomheder med at effektivisere deres arbejdsprocesser. Platformen indeholder funktioner til tidsregistrering, projektledelse, fakturering, rapportering og meget mere. Alt i alt hjælper platformen med at effektivisere jeres arbejdsprocesser og sikre jer et godt overblik. Gennem platformen kan I nemt oprette og administrere projekter, hvor der tilbydes en række fleksible rapporterings- og faktureringsfunktioner. Simple-day integreres også let med en række andre værktøjer og systemer, herunder Slack, Asana og QuickBooks, så at I nemt kan samle jeres arbejdsprocesser.
Hvem er Simple_Day 6.0 egnet til?
Simple-days platform er velegnet til virksomheder af alle størrelser, indenfor flere forskellige brancher. Platformen er specielt godt egnet til blandt små og mellemstore virksomheder, herunder freelancekonsulenter, reklamebureauer, marketingfirmaer og designere.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
NO
SV
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Simple_Day 6.0 vises i følgende kategorier
Simple_Day 6.0 produktfunktioner
Ressourceplanlægning
Arbejdsordrer
Kontaktregister
Skemalægning
Tidsrapportering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.