HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Tamigo

Tamigo

Tamigo

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Tamigo

Gennem Tamigo’s platform kan virksomheder nemt administrere både personale og andre HR-relaterede processer. Platformen har blandt andet indbygget moduler som administration af ansættelsesprocessen, inklusive oprettelse af stillingsopslag og håndtering af ansøgninger. Derudover er der også sat stor fokus på intern udvikling med moduler som HR-analyser og feedbackmoduler der sikrer et positivt arbejdsmiljø, hvor medarbejdere og ledere kan give og modtage feedback for at forbedre præstationer og udvikling. Alle funktioner i denne platform er med til at lette den administrative byrde, og sikre at i som virksomhed bruger jeres tid fornuftigt.

Hvem er Tamigo egnet til?

Typisk er TAMIGO's kunder mellemstore og store virksomheder, der ønsker at optimere deres HR-processer, forbedre arbejdsmiljøet og øge effektiviteten. Platformen er velegnet til virksomheder på tværs af forskellige brancher og sektorer, der søger en omfattende og brugervenlig løsning til HR-administration.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVENNODA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SENODKFI

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Tamigo produktfunktioner

Planlægningsværktøj

Fraværshåndtering

Ingår

Hierarkisk administrativ myndighed

Ingår

Integreret med eksternt lønsystem

Ingår

Kommunikere via SMS

Ingår

Kontrol med omkostningerne

Ingår

Mulighed for at indføre kompetencer

Ingår

Tidsrapportering

Ingår

Tidsregistreringssystem

App

Ingår

Arbejdstidsskema

Ingår

Attestering

Ingår

Fraværs- og flekstidsregistrering

Ingår

Integration med forskellige lønsystemer

Ingår

Rapportering

Ingår

Skabeloner til løn

Ingår

Personalesystem

Ansættelse

Ingår

e-signering

Ingår

Feedback

Ingår

Håndtering af løn

Ingår

Medarbejdersamtaler/-møder

Ingår

Registrering af fravær

Ingår

Registrering af udgifter

Ingår

Rekruttering

Ingår

Workforce management-system

Kontraktforvaltning

Ingår

KPI'er

Ingår

Prognoser

Ingår

Rapporter

Ingår

Skemalægning

Ingår

Strategisk planlægning

Ingår

Tidsrapportering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Planlægningsværktøj