HjemSystemguidenOm osFor leverandører
zExpense-logo

zExpense

Zebon

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af zExpense

Gennem denne platform kan i som virksomhed let registrere og godkende medarbejderes udlæg og rejseudgifter. Platformen er designet med en brugervenlig overflade, og med henblik på at forenkle og automatisere jeres udlægsadministration. systemet indeholder blandt andet funktioner som automatiske godkendelser og tilpasning til jeres virksomhedens rejseregler, samt udtræk af data. Dette gør at i kan opnå bedre kontrol og effektivitet i jeres udlægsprocesser. Systemet er desuden også cloud-baseret og er derfor ideel for virksomheder der har brug for at tilgå platformen remote.

Hvem er zExpense egnet til?

Zebon’s udlægshåndteringsplatform kan benyttes af mange forskellige virksomheder. Blandt deres brugere finder man primært små og mellemstore virksomheder, der ønsker at forenkle og effektivisere deres administration. Systemet er særligt tilpasset virksomheder der har medarbejdere der rejser meget.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

zExpense vises i følgende kategorier

zExpense produktfunktioner

Udlægshåndtering

Automatisk registrering af udgiftssvig

Ingår

Automatisk tildeling af konti

Ingår

Mobilt foto af kvitteringer

Ingår

Spec; kilometergodtgørelse

Ingår

Spec; rejsebooking

Ingår

Spec; Rejseregninger

Ingår

Spec; udgifter

Ingår

Synkronisering med regler og regulationer

Ingår

Tilknyttet kreditkort

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Udlægshåndtering