Sammenlign Danmarks bedste intranet

Hvordan skal jeg tænke på at vælge intranet?

Leder du efter en måde at kommunikere bedre med dine medarbejdere på? En måde at vide, at dine oplysninger virkelig når ud til alle i virksomheden eller organisationen? Så har du brug for et intranet. Men at bygge en selv, fra bunden, er noget, der både tager tid og ofte koster mange penge. Derfor kan det betale sig at bruge en platform, der allerede er bygget, som du så kan tilpasse efter dine egne ønsker og behov. Ikke at have et intranet er at skyde dig selv i foden som virksomhed. Medarbejderne har brug for overblik over informationer fra virksomheden, og som arbejdsgiver har du brug for en gennemsigtig måde at kommunikere og holde arbejdsstyrken opdateret på. Gennemsigtighed og klarhed er ekstremt vigtigt, når det kommer til medarbejderkommunikation. Intranettet kan også bygge og forbedre dit employer brand, hvilket giver en stærkere følelse af fællesskab og tilhørsforhold. Hos BusinessWith har vi samlet de forskellige intranetplatforme, der er tilgængelige i Danmark i dag, så du nemt kan sammenligne og derefter vælge et system. Velkommen til at begynde at sammenligne i dag.

Hvad skal jeg fokusere på, når jeg skal vælge intranet?

Hos BusinessWith har vi mange års erfaring med at hjælpe virksomheder og organisationer med at vælge det rigtige system eller det rigtige værktøj til virksomheden. Hos os har vi mange år fra HR-branchen og kender derfor vigtigheden af ​​at kunne kommunikere på en engagerende måde med medarbejderne, for at række ud med alt fra nyheder og nyttig information til rykkere og politikker. Et godt intranet handler om indhold – du skal kunne præsentere dit indhold godt, så det bliver læst. Funktionalitet er derfor sekundær her. Det vigtige ved intranettet er at nå ud. Vores råd er at vælge et intranet, der kan give et klart overblik over, hvad medarbejderen skal tage del i. Vejen til det rigtige intranet? Velkommen til at teste vores sammenligningsservice her hos BusinessWith, for at sammenligne de forskellige intranet. Vi ønsker dig held og lykke med dit valg.

Vores bedste tips til et godt intranet

Lynguide

Liste over 19 forskellige Intranet

Lynguide

Vores bedste tips til et godt intranet

En stor udfordring for mange arbejdsgivere er, at medarbejderne simpelthen ikke bruger intranettet. Du poster information og nyheder løbende – men det bliver ikke læst. Hvorfor? Her er det vigtigt at spørge personalet om årsagen til, at de ikke bruger intranettet. Det meste af tiden er svaret på spørgsmålet, at det er for kompliceret. Et godt intranet er gennemsigtigt, klart, intuitivt, giver struktur og har et tiltalende design. Brug ikke tid på en masse kompliceret funktionalitet, som ingen værdsætter. Er du tilfreds med udseende og udseende? Virker teknologien virkelig, eller er den fra det 19. århundrede? Hold intranettet frisk – og opdateret. Herefter er det vigtigt at blive god til at kommunikere, hvor intranettet er. Lav flyers, bordryttere, påmind i personalerummet - alle måder er gode undtagen de dårlige, som man siger.

Når medarbejderne frem for alt ved, hvorfor der er et intranet, og hvordan man finder det, bliver det nemmere at skabe engagement. Vil du have flere råd og tips? Velkommen til at komme i kontakt med os hos BusinessWith. Vores sammenligningstjeneste bruges af arbejdsgivere fra hele Danmark. Vi finder det rigtige system og værktøjer til virksomheden.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Aktivitet og nyhedsfeed

Få oplysninger og nyheder direkte på din hjemmeskærm sammen med aktuelle begivenheder.

Forvaltning af politikker

Med denne funktion kan du nemt oprette, distribuere og integrere organisationens politikker direkte i din virksomheds intranet. Dette sikrer, at politikkerne er klare, konsistente og nemt tilgængelige for alle medarbejdere uden behov for et separat system til politikforvaltning.

Kalender

En integreret kalender, hvor du kan se både kommende begivenheder for dig selv og organisationen.

Kommunikation og radio- og tv-spredning

Facilitér kommunikation og udsendelse af videoer, konferencer og arrangementer direkte til hele organisationen via systemet

Opgaveforvaltning

Administrer, fordel, tildel og styr medarbejdernes arbejdsopgaver, så du får et overblik over alles roller og positioner, især i projektarbejde.

Statistik og analyse

Få et overblik over virksomhedens medarbejderes brug af arbejdsredskaber, den tid, der bruges på projekter og andre arbejdsrelaterede opgaver.

Videoopkald

Du kan foretage videoopkald med kolleger i din organisation direkte via intranetsystemet uden at skulle bruge eksterne systemer eller applikationer.