Canvas
vs
Creatio
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Priser fra
Fra kr. 4...
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra
-
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Analyseværktøjer
API
Færdiglavede skabeloner
Grænseflader til forskellige enheder
Indbyggede sikkerhedsforanstaltninger
Træk og slip-funktioner
Udvikling af applikationer til mobile enheder
Visualiserede processer
Analyseværktøjer
API
Færdiglavede skabeloner
Grænseflader til forskellige enheder
Indbyggede sikkerhedsforanstaltninger
Træk og slip-funktioner
Udvikling af applikationer til mobile enheder
Visualiserede processer
Anmeldelser
Baseret på 7 anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Anmeldelser
Fordele
CMA har et stort bibliotek af applikationer, så vi kan komme op i fart. Det professionelle serviceteam er også superkompetent og tilbyder god hjælp.
Canvas er en drøm for enhver, der elsker en strømlinet arbejdsdag! Med sin intuitive drag-and-drop interface og support til et væld af dataformater, gør den selv komplekse integrationer til en leg
Jeg sætter pris på CustomerFX' hurtige reaktion og vilje til at udvikle nye sektioner til os, når vi fortsætter med at automatisere flere af vores aktiviteter.
Creatio er ekstremt brugervenligt og muliggør hurtig implementering. Det er også meget nyttigt at have alle marketinganalyser på ét sted og udarbejde rapporter, der dækker forskellige kanaler.
Anmeldelser
Ulemper
ingen problemer endnu
Canvas kunne forbedre sig inden for indbyggede dataanalyse- og rapporteringsværktøjer. Mere avanceret datahåndtering ville berige brugeroplevelsen og tilbyde dybere indsigt.
E-mail-skabeloner kunne være bedre - i øjeblikket er der ikke nok ændringer, man kan foretage, og hele processen med at designe e-mails er lidt besværlig. Ifølge deres køreplan kan det blive rettet meget snart.
Det ville være dejligt med et større udvalg af markedspladser.
Desværre, endnu ingen data.