Easyquest
vs
Puzzel
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Brugervenligt: Byg din undersøgelse i løbet af få minutter
- Danske skabeloner: Spar tid med danske skabeloner som udgangspunkt
- Rapporter & analyse: Professionelle rapporter - hurtigt og enkelt
- Sikkerhed: Al kommunikation er krypteret med HTTPS/SSL
Hvorfor vælge jeres system?
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Prisvenligt: Kvalitet og funktionalitet koster mindre hos os
- Enestående support: Gennemsnitlig responstid på 12 min
- Tilfredse kunder: Gode tilbagemeldinger fra vores kunder
- Erfaren leverandør: Over 13 års erfaring med spørgeundersøgelser
- GDPR: Data i EU og tilgængelig databehandleraftale
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
EasyQuest er en skandinavisk IT-virksomhed etableret i 2011. Vi har gennem mange år opbygget et stærkt brand og har en række store kunder - alt fra offentlige myndigheder, kommuner til små og store virksomheder og organisationer. Med mere end 32 millioner svar indsamlet og 200.000 undersøgelser lavet vil vi være et trygt valg også for din organisation.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Uanset om du skal måle kundetilfredshed, gennemføre medarbejderundersøgelser eller evaluere arrangementer, kan du finde svarene med EasyQuest. Spar tid med vores redigerbare skabeloner, som indeholder relevante spørgsmål. Systemet genererer automatisk grafiske fremstillinger af resultaterne, hvilket gør det nemmere for dig at rapportere og analysere fundene.