Jahopp
vs
HiBob

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

Individue...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner

Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)
Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Jahopp er den ultimative løsning til læring og udvikling på markedet. Vil du øge engagementet og styrke kompetencerne hos dine medarbejdere? Så er Jahopp det perfekte værktøj til dig. Vi dækker alle aspekter af kompetenceudvikling, fra preboarding til onboarding, digitale og on-site kurser, certificeringer og meget mere. Alt kan tilpasses til din virksomheds visuelle identitet og unikke roller med avanceret statistik og rapporteringsfunktioner.

Med Jahopp kan du oprette skræddersyede læringsplaner med personlige påmindelser, kursusvalg og eventhåndtering. Dine medarbejdere får friheden til at vælge kompetenceområder og følge deres fremskridt via deres profiler. Som administrator får du et komplet overblik over læringsaktiviteter med analyser, der nemt kan integreres i eksisterende systemer som CRM- og HR-systemer.

Vores dashboard giver dig en visuel oversigt over al statistik, inklusive avanceret gamification og point-systemer, så du sikrer, at du når dine KPI-mål. Gå ikke glip af muligheden for at løfte dit teams kompetencer med Jahopp!

Hvorfor vælge jeres system?

Bob gør det nemt at håndtere global HR

  • Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
  • Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
  • Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
  • Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
  • Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
  • Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Er du på udkig efter en brugervenlig, omkostningseffektiv og fuldt tilpasselig platform til læring og udvikling? Så er Jahopp det perfekte valg for dig! Vi blev grundlagt som svar på kundernes ønske om en mere tilgængelig platform inden for dette område og har siden udviklet os til at blive et af markedets mest populære alternativer.

I modsætning til mange andre platforme, der begrænser tilpasningsmulighederne, tilbyder Jahopp en skalerbar og fleksibel løsning. Vi muliggør nem integration med eksisterende indholdsstyringssystemer og skræddersyr platformen til din virksomheds unikke behov. Med over 25 forskellige moduler dækker Jahopp et bredt spektrum af lærings- og udviklingsområder, og du kan nemt vælge og tilføje moduler efter behov.

Vores unikke prismodel gør Jahopp tilgængelig for virksomheder i alle størrelser. Så hvorfor vente? Tag kontrol over din lærings- og udviklingsproces allerede i dag ved at begynde at bruge Jahopp!

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.

  • Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
  • Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
  • Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Jahopp er den eneste platform på markedet, der tilpasser sig fuldt ud til din visuelle identitet og hvor funktionaliteten skræddersys efter dine specifikke behov. Med en unik forretningsmodel, mange års erfaring og innovativ tænkning er Jahopp en kraft, der skiller sig ud og redefinerer hele markedet.

Tal med en af vores eksperter – Jahopp.com

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

  • HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
  • HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
  • Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

For enhver organisation udgør medarbejderne den mest værdifulde ressource, og deres samlede viden er af uvurderlig betydning. Da medarbejdere ofte er den største omkostning for virksomheder verden over, er det afgørende løbende at prioritere og forbedre deres færdigheder og uddannelse. Hvis virksomheder undlader at gøre dette, kan det resultere i tab af konkurrenceevne på markedet til rivaler.

Investeringer i medarbejderudvikling sikrer ikke kun kontinuerlige forbedringer, men åbner også døren for nye muligheder for vækst i forretningen. Dette emne er af største betydning for alle med ansvar inden for dette område.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
  • Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.

Anmeldelser

Baseret på 7 anmeldelser

Baseret på 9 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

I min rolle sætter jeg især pris på den smidige og brugervenlige grænseflade, som Jahopp LMS tilbyder. Platformen gør det nemt at administrere og følge op på kontrakter og træningsmateriale, hvilket sparer både tid og ressourcer. Derudover tilbyder systemet robuste rapporteringsværktøjer, der giver et klart overblik over vores træningsaktiviteter og deltagernes fremskridt. Denne funktionalitet er med til at sikre, at vi altid opfylder vores forpligtelser og hjælper os med at opretholde høje standarder i vores træningsaktiviteter.
Brugervenlighed og skarpe funktioner
Hibob er en brugervenlig HR-platform, som gør det nemt at navigere og komme hurtigt i gang. Platformen er fleksibel, så du kan tilpasse og skræddersy HR-processer, så de passer til din organisations specifikke behov. En anden stor fordel er Hibobs stærke community og supportteam, som tilbyder en hurtig og hjælpsom service. Desuden er implementeringen af Hibob glat og ligetil, så nye brugere kan komme i gang med at bruge systemet uden unødvendige forhindringer.

Anmeldelser

Ulemper

Desværre, endnu ingen data.

Jeg synes, at rapportfunktionen kunne have været lidt enklere.
Mobilversionen har nogle mangler, hvilket er en udfordring for medarbejdere, der primært bruger mobiltelefoner og ikke computere. Desuden er der ikke mulighed for at vælge andre grupper end sites i shoutouts, f.eks. for at målrette kommunikationen til en bestemt gruppe som f.eks. ledere. Et andet ønske er at kunne oprette events, hvor medarbejderne kan tilmelde sig direkte i systemet, hvilket ville lette både planlægning og administration af aktiviteter.