HiBob
vs
ReQruiting

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

Fra 0 kr.

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner

Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
Håndtering af personalegoder
HR 360 grader
HR-analytik
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsregistrering
Uddannelsespakke
Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
Håndtering af personalegoder
HR 360 grader
HR-analytik
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsregistrering
Uddannelsespakke

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Bob gør det nemt at håndtere global HR

  • Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
  • Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
  • Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
  • Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
  • Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
  • Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.

Hvorfor vælge jeres system?

- Danmarks nemmeste HR & Rekrutteringssystem

- Mulighed for en gratis løsning

- I gang på 2 minutter

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.

  • Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
  • Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
  • Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Rekruttering, onboarding, HR, Digital MUS, Onboarding, stamdata, Digital signatur m.m. samlet i en løsning.

Mere end 250 tilfredse kunder.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

  • HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
  • HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
  • Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Udover på prisen, skiller ReQruiting sig især ud ved at give dig alle de professionelle rekrutterings- og HR-værktøjer samlet i en løsning. Som den eneste udbyder, kan du komme i gang på 2 minutter.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
  • Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Sæt HR på autopilot!

Skab overblik og minimér din administration. Styrk fastholdelsen og udvikling af jeres medarbejdere, Rekruttere professionelt, skab overblik og få styr på din GDPR.

Anmeldelser

Baseret på 9 anmeldelser

Baseret på 3 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Integration & API

Anmeldelser

Fordele

Brugervenlighed og skarpe funktioner
Hibob er en brugervenlig HR-platform, som gør det nemt at navigere og komme hurtigt i gang. Platformen er fleksibel, så du kan tilpasse og skræddersy HR-processer, så de passer til din organisations specifikke behov. En anden stor fordel er Hibobs stærke community og supportteam, som tilbyder en hurtig og hjælpsom service. Desuden er implementeringen af Hibob glat og ligetil, så nye brugere kan komme i gang med at bruge systemet uden unødvendige forhindringer.
For vores virksomhed er det en fordel at det både er et HR- og rekrutteringssystem i ét. Det er overskueligt og meget brugervenligt at arbejde i. Der er altid god sparring og hjælp at hente.
Rekrutteringsmodulet, samt medarbejderadministration

Anmeldelser

Ulemper

Jeg synes, at rapportfunktionen kunne have været lidt enklere.
Mobilversionen har nogle mangler, hvilket er en udfordring for medarbejdere, der primært bruger mobiltelefoner og ikke computere. Desuden er der ikke mulighed for at vælge andre grupper end sites i shoutouts, f.eks. for at målrette kommunikationen til en bestemt gruppe som f.eks. ledere. Et andet ønske er at kunne oprette events, hvor medarbejderne kan tilmelde sig direkte i systemet, hvilket ville lette både planlægning og administration af aktiviteter.
Jeg kunne ønske mig at jeg i dette system også kan lave diverse målinger blandt medarbejderne. B.la. trivselsmåling.
Et lidt “uprofessionelt” udtryk (skrifttyper, tekst og opsætning).

Desværre, endnu ingen data.

ReQruiting

ReQruiting

Læs mere om ReQruiting