SuperOffice Service
vs
Lime CRM

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

fra 650 k...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner

360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API
360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API

Produktfunktioner

Afvigelseshåndtering
Automatiseret sagsstyring
Autorisationshåndtering
Dashboard med live-sporing
Ekstern HelpDesk
Fordeling af ansvarsområder
Intern helpdesk
Påmindelsesfunktion
Prioritetsfunktion
SLA-styring
Statistik og overvågning
Støtte til integration
Vidensbank
Afvigelseshåndtering
Automatiseret sagsstyring
Autorisationshåndtering
Dashboard med live-sporing
Ekstern HelpDesk
Fordeling af ansvarsområder
Intern helpdesk
Påmindelsesfunktion
Prioritetsfunktion
SLA-styring
Statistik og overvågning
Støtte til integration
Vidensbank

Produktfunktioner

Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
  • Nemt at bruge og mobilt.
  • Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
  • Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
  • Skaber gennemsigtighed i organisationen.
  • Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.

Hvorfor vælge jeres system?

  • Fleksibilitet: Lime CRM kan tilpasses din virksomhed alt efter dine behov om størrelse og kompleksitet.
  • Brancheløsninger: Vores specialiserede CRM-løsninger til udvalgte brancher bidrager til at forenkle din hverdag.
  • Èn samarbejdspartner: Vi udvikler; sælger; implementerer og supporterer vores CRM-system. Med andre ord - vi hjælper dig på hele din CRM-rejse.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Kendskabet til- og forståelsen af ​​kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
  • For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
  • Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Ekspertise: Det er ikke alle leverandører der har 100% fokus på CRM-løsninger, men det har Lime og derfor er vi blevet rigtig gode til det.
  • Enkelt: Udvikling, salg, implementering og support - vi tager os af det hele helt uden partnere. Det betyder, at vi tager ansvar for hele processen og er med hele vejen. Det skal være enkelt at være kunde hos Lime.
  • Engagement: Vi er blandt Nordens førende CRM-leverandører, men vi leverer altid vores løsning med en god potion personlighed og kærlighed.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Vi tror på ekstraordinære kundeoplevelser og at glade kunder hjælper virksomheder med at tiltrække nye kunder. Derfor arbejder vi på at støtte virksomheder med intelligente og brugervenlige CRM-løsninger, som gør det let at tiltrække, beholde og bearbejde sine kunderelationer. Vi kalder disse virksomheder for ´kundemagneter´.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
  • Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
  • Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
  • Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
  • Nem vidensdeling i teamet.
  • Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
  • Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Leder du efter en CRM- eller en Helpdesk-løsning? Ejendomsregister? Visuel salgsstyring? Eller en smart løsning til …...? Vi har flere brancheløsninger og add ons der dækker dine behov. Et fleksibelt CRM-system skal have præcist det du har behov for og ikke en masse unødige funktioner. Hvilke ´twist´ er du ude efter?

Desværre, endnu ingen data.

SuperOffice Service

SuperOffice

Læs mere om SuperOffice Service

Lime CRM

Lime Technologies

Læs mere om Lime CRM