eMarketeer
vs
SugarCRM

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

Fra 985 k...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Markedsføringsværktøj

Analyse af aktive kunder og kundeemner
Analyse og rapporter
Automatiserede flows
Automatiseret annoncering
Dashboard - Lønoversigt
Designskabeloner
E-mail markedsføring
Forladt indkøbskurv
forvaltning af ledende medarbejdere
Fysisk reklame
Intelligente anbefalinger/ AI
Kobling til sociale medier
Kundetilpasset kommunikation
Landingsside
Leadscore
Markedsrapporter
Mobil markedsføring/ SMS
Mobil-markedsføring
Mobilapp til analyse af data
Opret kampagner
Oprette formularer
Overvågning af websted
Planlæg events
Platformsoptimeret design
Segmenter kundestrømmen
Smarte anbefalinger
Sociale medier
Split testing/ A-B
Undvige spamfiltre
Værktøjer til opbygning af websteder
Webhook
Analyse af aktive kunder og kundeemner
Analyse og rapporter
Automatiserede flows
Automatiseret annoncering
Dashboard - Lønoversigt
Designskabeloner
E-mail markedsføring
Forladt indkøbskurv
forvaltning af ledende medarbejdere
Fysisk reklame
Intelligente anbefalinger/ AI
Kobling til sociale medier
Kundetilpasset kommunikation
Landingsside
Leadscore
Markedsrapporter
Mobil markedsføring/ SMS
Mobil-markedsføring
Mobilapp til analyse af data
Opret kampagner
Oprette formularer
Overvågning af websted
Planlæg events
Platformsoptimeret design
Segmenter kundestrømmen
Smarte anbefalinger
Sociale medier
Split testing/ A-B
Undvige spamfiltre
Værktøjer til opbygning af websteder
Webhook

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Alt-i-ét-værktøj: Kampagner, formularer, events, apps, SMS, e-mails og lead management – samlet i ét system.
  • Struktureret proces: Følg hele kunderejsen – fra første kontakt til kvalificerede leads – med automatiske flows.
  • CRM-integration: Færdige integrationer til SuperOffice CRM og Dynamics 365 sender leads direkte til salg.

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Etableret og udviklet i Norden: Vi har over 20 års erfaring med at støtte nordiske B2B-virksomheder i deres markedsføring og lead management.
  • Tryg partner med fokus på GDPR: Al data håndteres i henhold til GDPR – med indbyggede funktioner til samtykke, abonnement og juridisk grundlag.
  • Personlig support: Vores Customer Success-team hjælper dig hele vejen – fra start til resultat.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

  • En tydelig proces – ikke kun funktioner: Vi tilbyder en komplet arbejdsmetodik fra første kampagne til salgsparate leads.
  • Alt-i-ét-værktøj: Nyhedsbreve, events, apps, formularer, nurturing, scoring og CRM – i ét samlet interface.
  • Lokal tryghed: Udviklet i Norden, GDPR-sikkert og med dedikeret nordisk Customer Success-team.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Som bruger arbejder du i kampagneværktøjet, hvor du skaber og håndterer nyhedsbreve, eventinvitationer, undersøgelser, formularer, SMS’er og mobil apps. Alt foregår i ét samlet interface, hvor du nemt sætter kampagner op for at skabe trafik og interaktioner.

Når kampagnen er aktiv, sker følgende trin automatisk i baggrunden:

📥 Lead Capture
Når nogen registrerer sig, klikker i en e-mail eller udfylder en formular, oprettes automatisk en kontakt i systemet. Du undgår manuel håndtering – alt gemmes direkte i kontaktkortet.

🔍 Lead Enrichment
Systemet indsamler data om kontaktens adfærd – åbnede e-mails, klik, besøg, eventdeltagelse og formularsvar. Også firmadata som branche, størrelse og placering kan kobles automatisk.

🔁 Lead Nurturing
Baseret på kontaktens aktivitet startes kunderejser (Journeys) automatisk og sender det rette indhold på det rette tidspunkt. F.eks. påmindelser før events, opfølgning efter downloads eller relevante nyhedsbreve.

🎯 Lead Qualification
Hver kontakt scores efter engagement. Systemet kvalificerer automatisk leads via scoring, tags og filtre. Kun de mest relevante går videre til salg.

📤 Lead Delivery
Kvalificerede leads sendes automatisk til det rette salgsteam via Lead Board eller til CRM (SuperOffice / Dynamics 365). Sælgerne får adgang til hele historikken – uden manuel indsats fra marketing.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Baseret på 5 anmeldelser

Baseret på 13 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

eMarketeer's brugervenlige interface og den stærke integration til SuperOffice CRM. Systemet giver os et komplet overblik over hele kunderejsen, og automatiseringsfunktionerne har sparet os mange timer ugentligt. Særligt værdsat er event management-funktionerne og de detaljerede analytics.
Bredden i platformen gør det muligt at kombinere udsendelse af nyhedsbreve med forms, spørgeskemaer, landing pages, automation & lead scoring. Og så er brugervenligheden helt i top.
Skiftet til Sugar Sell og i endnu højere grad Sugar Serve har gjort det muligt for os helt at ændre, hvordan vi bruger vores CRM. Nu har vi en database, som vi kan trække rapporter fra og allokere processer til. Serve med CJP og BPM giver mulighed for en strategisk proces med automatiserede trin, der skal følges for at nå det næste trin. Det betyder, at man ikke går glip af vigtige trin. For brugeren er det også strømlinet og brugervenligt. Det er godt gået!
Let at bruge. Det er supernemt at navigere. Brugergrænsefladen er flot. Supporten er fantastisk. Jeg kan godt lide deres dashboard.

Anmeldelser

Ulemper

Kunne godt ønske mig flere integrationsmuligheder til sociale medier og en dedikeret mobilapp. Nogle af de nyere funktioner kan være lidt ustabile i starten, men support løser det hurtigt.
Det ville være fedt med flere integrationsmuligheder
De dynamiske rapporter har brug for flere muligheder for grafer. Jeg savner også detaljerede år-til-år-rapporter.
Nogle plugins fungerer ikke særlig godt. Især tredjeparts plugins. Prisen for at komme i gang er ret høj. Den kan ikke tilpasses særlig meget, men på den anden side er der mange funktioner. Nogle gange kan den hænge lidt og tage tid at indlæse. Supporten er nogle gange langsom, men de forsøger stadig at løse problemerne.

Desværre, endnu ingen data.

eMarketeer

eMarketeer

Læs mere om eMarketeer

SugarCRM

SugarCRM

Læs mere om SugarCRM