SugarCRM
vs
LeadDesk

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Kundeservicesystem

Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon

Anmeldelser

Baseret på 13 anmeldelser

Baseret på 2 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Skiftet til Sugar Sell og i endnu højere grad Sugar Serve har gjort det muligt for os helt at ændre, hvordan vi bruger vores CRM. Nu har vi en database, som vi kan trække rapporter fra og allokere processer til. Serve med CJP og BPM giver mulighed for en strategisk proces med automatiserede trin, der skal følges for at nå det næste trin. Det betyder, at man ikke går glip af vigtige trin. For brugeren er det også strømlinet og brugervenligt. Det er godt gået!
Let at bruge. Det er supernemt at navigere. Brugergrænsefladen er flot. Supporten er fantastisk. Jeg kan godt lide deres dashboard.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

De dynamiske rapporter har brug for flere muligheder for grafer. Jeg savner også detaljerede år-til-år-rapporter.
Nogle plugins fungerer ikke særlig godt. Især tredjeparts plugins. Prisen for at komme i gang er ret høj. Den kan ikke tilpasses særlig meget, men på den anden side er der mange funktioner. Nogle gange kan den hænge lidt og tage tid at indlæse. Supporten er nogle gange langsom, men de forsøger stadig at løse problemerne.
kundeservice og vanskelige kontrakter
Dette er ikke den samme virksomhed som for 5 år siden. Meget tvivlsomme kontrakter og systemer: Hvis man køber noget, bliver det tilføjet med det samme, hvis man fjerner noget, fortsætter de med at fakturere, selvom det er fjernet fra systemet, og kunden ikke bruger det, man skal give dem skriftlig besked 2 uger før næste måned. Hver måned (uden undtagelse) overfakturerer de, hvilket er både tids- og energikrævende at forsøge at rette op på. De opkræver pr. konto, ikke pr. antal agenter, der er logget ind. En administratorkonto koster 1000 SEK ekstra. De tager tusindvis af kroner for antallet af numre, du ringer til, og en dialer koster 1000 kroner om måneden. Telefonnumre er låst i 6 måneder. Du kan få alt dette inkluderet for en brøkdel af prisen hos konkurrenter, der rent faktisk svarer og bekymrer sig om deres kunder.

SugarCRM

SugarCRM

Læs mere om SugarCRM

LeadDesk

LeadDesk

Læs mere om LeadDesk