SuperOffice CRM
vs
Amocrm Advanced
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
- Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
- Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
- Nemt at styre pipeline og opnåelse af pålidelige forecasts
- Integration til andre it-systemer som eks. ERP og digital kontraktunderskrivelse
- Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav
- Lokal tilstedeværelse og adgang til danske eksperter
Hvorfor vælge jeres system?
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
- Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
- Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.
Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
- Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
- Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
- Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.
SuperOffice CRM
SuperOffice
Amocrm Advanced
amoCRM