SuperOffice CRM
vs
Zendesk
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler
Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
- Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
- Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
- Nemt at styre pipeline og opnåelse af pålidelige forecasts
- Integration til andre it-systemer som eks. ERP og digital kontraktunderskrivelse
- Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav
- Lokal tilstedeværelse og adgang til danske eksperter
Hvorfor vælge jeres system?
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
- Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
- Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Desværre, endnu ingen data.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.
Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Desværre, endnu ingen data.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
- Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
- Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
- Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Fordele
Jeg er ret glad med markedsføringsmodulet og muligheden for flotte udsendelser og tilmeldingsformularer, som kan udsendes segmenteret via udvalg og projekter. Formularer med tilmelding og automatisering herefter i forhold til udsendelser er ret struktureret. Systemet kan også gode ting med undersøgelser, hvor man får præsenteret resultaterne straks i flotte diagrammer. Dashboard og søgemuligheder giver gode muligheder for at segmentere og analysere på målgrupper/segmenter. Integrationen til Outlook er god. Skabelonerne og lister er gode funktioner og nemme at håndtere, så alle mails og dokumenter, som bruges løbende, ligger klar til alle brugere.
Det agile system, god introduktion og support
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Dette er ikke en ulempe, men som med alle andre systemer, skal man tænke sig godt om i forhold til, hvordan man som organisation benytter systemet, hvis man vil skumme fløden af den megen funktionalitet, men det kræver noget nørderi. Håber at der fortsat udvikles på standardløsningen og ikke kun nye moduler.
Da det er en stor og agil løsning, medfølger der selvfølgelig et stort set up arbejde - kan dog tilkøbes
Desværre, endnu ingen data.