SuperOffice Service
vs
Bitrix24
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Afvigelseshåndtering
Automatiseret sagsstyring
Autorisationshåndtering
Dashboard med live-sporing
Ekstern HelpDesk
Fordeling af ansvarsområder
Intern helpdesk
Påmindelsesfunktion
Prioritetsfunktion
SLA-styring
Statistik og overvågning
Støtte til integration
Vidensbank
Afvigelseshåndtering
Automatiseret sagsstyring
Autorisationshåndtering
Dashboard med live-sporing
Ekstern HelpDesk
Fordeling af ansvarsområder
Intern helpdesk
Påmindelsesfunktion
Prioritetsfunktion
SLA-styring
Statistik og overvågning
Støtte til integration
Vidensbank
Produktfunktioner
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
- Nemt at bruge og mobilt.
- Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
- Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
- Skaber gennemsigtighed i organisationen.
- Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.
Hvorfor vælge jeres system?
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Kendskabet til- og forståelsen af kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
- For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
- Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Desværre, endnu ingen data.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Desværre, endnu ingen data.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
- Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
- Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
- Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
- Nem vidensdeling i teamet.
- Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
- Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Desværre, endnu ingen data.