SuperOffice Service
vs
Bitrix24
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10) 
Lille virksomhed (11-100) 
Mellemstor virksomhed (101-500) 
Stor virksomhed (500+) 
Mikrovirksomhed (1-10) 
Lille virksomhed (11-100) 
Mellemstor virksomhed (101-500) 
Stor virksomhed (500+) 
Platform
Cloudbaseret 
On-premise 
Mobilapp 
Cloudbaseret 
On-premise 
Mobilapp 
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode 
Prismodel modul 
Prismodel abonnement 
Prismodel licens 
Gratis prøveperiode 
Prismodel modul 
Prismodel abonnement 
Prismodel licens 
Produktfunktioner i Helpdesksystem
Afvigelseshåndtering 
Automatiseret sagsstyring 
Autorisationshåndtering 
Dashboard med live-sporing 
Ekstern HelpDesk 
Fordeling af ansvarsområder 
Intern helpdesk 
Påmindelsesfunktion 
Prioritetsfunktion 
SLA-styring 
Statistik og overvågning 
Støtte til integration 
Vidensbank 
Afvigelseshåndtering 
Automatiseret sagsstyring 
Autorisationshåndtering 
Dashboard med live-sporing 
Ekstern HelpDesk 
Fordeling af ansvarsområder 
Intern helpdesk 
Påmindelsesfunktion 
Prioritetsfunktion 
SLA-styring 
Statistik og overvågning 
Støtte til integration 
Vidensbank 
Produktfunktioner i Kundeservicesystem
Billetter 
Håndteringstid 
Livechat 
Prioritetsfunktion 
Selvhjælp 
Sentimentanalyse 
Smart arbejdsdeling 
Standard svar 
Statistik og rapporter 
Status for sagen 
Telefon 
Billetter 
Håndteringstid 
Livechat 
Prioritetsfunktion 
Selvhjælp 
Sentimentanalyse 
Smart arbejdsdeling 
Standard svar 
Statistik og rapporter 
Status for sagen 
Telefon 
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
- Nemt at bruge og mobilt.
- Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
- Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
- Skaber gennemsigtighed i organisationen.
- Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.
Hvorfor vælge jeres system?
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Kendskabet til- og forståelsen af kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
- For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
- Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Desværre, endnu ingen data.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Desværre, endnu ingen data.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
- Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
- Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
- Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
- Nem vidensdeling i teamet.
- Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
- Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Fordele
Giver et godt overblik over alle indkomne sager. Let for brugerne at arbejde med.
Enkel sagsstyring, der skaber god sporbarhed. Let at samarbejde med andre i virksomheden ved at tildele opgaven.
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Lidt låst i funktionaliteten (indtil videre).
Jeg vil gerne have, at den lille fritekstsøgning bliver bredere. Vores kontaktperson hos SO modtog min feedback med interesse og engagement og ser frem til den videre udvikling.
Desværre, endnu ingen data.

