SuperOffice Service
vs
Microbizz

SuperOffice Service

Microbizz
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Produktfunktioner i Sagsstyringssystem
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
- Nemt at bruge og mobilt.
- Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
- Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
- Skaber gennemsigtighed i organisationen.
- Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.
Hvorfor vælge jeres system?
Microbizz skaber værdi gennem:
- Alle moduler deler data og fungerer sammen
- Skalerbar og fleksibel platform, der vokser med jer
- Brugervenlig mobilapp for nem registrering i felten
- Reducerer administration og sparer tid
- Understøtter høj kvalitet og dokumentation
- Velegnet til field service, byggeri, service og forsyning
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Kendskabet til- og forståelsen af kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
- For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
- Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Som leverandør er vi en stærk partner for jeres digitalisering:
- Løsning skræddersyet til jeres specifikke behov
- Lokal dansk support og rådgivning
- Personlig onboarding og træning af jeres team
- Løbende udvikling baseret på kundefeedback
- Fokus på langvarige relationer og værdi
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Vi positionerer os som markedsleder inden for digital opgavestyring i Danmark ved at tilbyde skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Vores danskudviklede platform kombinerer dyb brancheforståelse med innovative muligheder, så I får præcis de moduler og funktioner, der passer til jeres arbejdsgange. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og yder lokal support for at sikre, at systemet bliver tilpasset jeres behov og skaber størst mulig værdi.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
- Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
- Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
- Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
- Nem vidensdeling i teamet.
- Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
- Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Giver et komplet overblik over alle opgaver, projekter og ressourcer
- Minimerer manuelt papirarbejde og administrative opgaver
- Effektiv tidsregistrering og planlægning af medarbejdere og ruter
- Høj kvalitet og sporbar dokumentation med digitale tjeklister
- Forbedrer samarbejdet mellem kontor og felten med realtidssynkronisering
- Let adgang til data via mobilapp, også offline
- Integreret fakturering og løn, der reducerer fejl
- Skalerer efter virksomhedens størrelse og behov
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.
SuperOffice Service
SuperOffice
Microbizz
Microbizz