HiBob
vs
Sympa
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
-
5000
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Bob gør det nemt at håndtere global HR
- Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
- Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
- Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
- Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
- Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
- Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.
Hvorfor vælge jeres system?
Vores alt-i-en-pris inkluderer opsætning, onboarding og lønintegrationer – for virksomheder i alle størrelser. Med et dedikeret kundeservice- og supportteam, der vejleder dig hele vejen, er du klædt på til succes fra dag ét.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.
- Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
- Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
- Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Collaborative HR, endelig. Sympa håndterer medarbejderlivscyklussen og integrerer dine værktøjer – med 20 års erfaring fra Norden.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
- HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
- HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
- Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Det eneste HR-system enhver virksomhed har brug for. Sympa håndterer hele medarbejderlivscyklussen, integrerer dine værktøjer og styrker samarbejdet – med 20 års nordisk ekspertise.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
- Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Sympa er mere end blot et HR-værktøj. Det samler hele virksomheden på én platform. Vores samarbejdsfunktioner gør det muligt for HR og ledelsen at teste scenarier i realtid – ved at bruge medarbejderdata til at planlægge ændringer med tillid.
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.