HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Huma vs Sympa

Virksomhedsstørrelse

  • Mikrovirksomhed (1-10):
  • Lille virksomhed (11-100):
  • Mellemstor virksomhed (101-500):
  • Stor virksomhed (500+):
  • Mikrovirksomhed (1-10):
  • Lille virksomhed (11-100):
  • Mellemstor virksomhed (101-500):
  • Stor virksomhed (500+):

Platform

  • Cloudbaseret:
    Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
  • On-premise:
    Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
  • Mobilapp:
  • Cloudbaseret:
    Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
  • On-premise:
    Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
  • Mobilapp:

Prisoplysninger

  • Gratis prøveperiode:
  • Priser fra:-
  • Prismodel modul:
    Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
  • Prismodel abonnement:
    Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
  • Prismodel licens:
    En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
  • Gratis prøveperiode:
  • Priser fra:-
  • Prismodel modul:
    Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
  • Prismodel abonnement:
    Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
  • Prismodel licens:
    En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?
Hvorfor vælge jeres system?
Desværre, endnu ingen data.

Kunder vælger Sympa, fordi det er en fleksibel løsning, der kan sammensættes helt efter deres ønske, og fordi den vokser i takt med at kundens virksomhed vokser. Systemet er baseret på Best Practice løsninger, der nemt kan skræddersyes, så løsningen matcher hver kundes unikke behov.

Systemets absolutte styrker er core HR og rapporter/analyser, hvor I får et fuldkomment overblik over alle medarbejdere samt deres data og I nemt kan følge op på mål og KPI’er i rapporter og på dashboards.
Det er desuden nemt at håndtere internationale HR-processer i Sympa.

Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Desværre, endnu ingen data.

Sympa har mange års erfaring med at implementere et state of the art HR-system til virksomheder i alle brancher og størrelser. Vi har mere end 1.000 tilfreds kunder i over 100 lande. Som kunde får du al den hjælp og støtte, du har brug for, til både implementering, integrationer, teknik, og best practice-processer.

Du bliver guidet af vores egne senior implementerings- og integrationskonsulenter, så du kan føle dig helt tryg. Sympas mål er nemlig at "smooth the way to a better world of work".

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Desværre, endnu ingen data.

Sympa hjælper med at få styr på alle medarbejderdata gennem hele ansættelsen – fra rekruttering til onboarding og offboarding. Sympa samler data som i dag er spredt ud på forskellige systemer, så I undgår at tage beslutninger baseret på forkerte data. Desuden mindskes risikoen for, at følsomme medarbejderdata havner forkerte steder eller i de forkerte hænder. Fleksible systemløsninger sikrer, at oplysninger kan deles og ses af de rette personer, og selvbetjeningsløsningen frigør tid for HR.

Produktfunktioner

  • Administrer brugerrettigheder:
    Indgår
  • Ansættelse:
    Indgår
  • Automatiser arbejdsgangen:
    Indgår
  • Bonus & provision:
    Indgår
  • Certificering:
    Indgår
  • Core HR:
    Indgår
  • Digitaliser personalearkiver:
    Indgår
  • Elektronisk underskrift:
    Indgår
  • Enkeltlogon:
    Indgår
  • Fraværsregistrering:
    Indgår
  • HR 360 grader:
    Indgår
  • HR-analytik:
    Indgår
  • Håndtering af personalegoder:
    Indgår
  • Karriereplanlægning:
    Indgår
  • Kompensationsstyring:
  • Kompetenceudvikling:
    Indgår
  • Konsulent-bistand:
    Indgår
  • Læringsstyring:
  • Lønrevision:
    Indgår
  • Lønsystem inkluderet:
  • Medarbejdersamtaler:
    Indgår
  • Præstationsstyring:
    Indgår
  • Rapporter & KPI’er:
    Indgår
  • Rekruttering:
    Indgår
  • Sagsbehandling:
    Indgår
  • Selvbetjening:
    Indgår
  • Spørgeskemaundersøgelser:
    Indgår
  • Tidsregistrering:
  • Uddannelsespakke:
  • Administrer brugerrettigheder:
    Indgår
  • Ansættelse:
    Indgår
  • Automatiser arbejdsgangen:
    Indgår
  • Bonus & provision:
    Indgår
  • Certificering:
    Indgår
  • Core HR:
    Indgår
  • Digitaliser personalearkiver:
    Indgår
  • Elektronisk underskrift:
    Kan tilføjes
  • Enkeltlogon:
    Indgår
  • Fraværsregistrering:
    Indgår
  • HR 360 grader:
  • HR-analytik:
    Indgår
  • Håndtering af personalegoder:
    Indgår
  • Karriereplanlægning:
    Indgår
  • Kompensationsstyring:
    Indgår
  • Kompetenceudvikling:
    Indgår
  • Konsulent-bistand:
    Indgår
  • Læringsstyring:
    Kan tilføjes
  • Lønrevision:
    Indgår
  • Lønsystem inkluderet:
  • Medarbejdersamtaler:
    Indgår
  • Præstationsstyring:
    Indgår
  • Rapporter & KPI’er:
    Indgår
  • Rekruttering:
    Kan tilføjes
  • Sagsbehandling:
    Indgår
  • Selvbetjening:
    Indgår
  • Spørgeskemaundersøgelser:
    Indgår
  • Tidsregistrering:
    Kan tilføjes
  • Uddannelsespakke:

Produktfunktioner

  • Analyseværktøjer:
    Indgår
  • Anbefalinger:
    Indgår
  • Dashboard - Lønoversigt:
    Indgår
  • Indsamling af oplysninger og data:
    Indgår
  • KPI'er:
  • Nem deling af resultater:
    Indgår
  • Omkostningsoverslag:
  • Rapporter:
    Indgår
  • Analyseværktøjer:
    Indgår
  • Anbefalinger:
    Indgår
  • Dashboard - Lønoversigt:
    Indgår
  • Indsamling af oplysninger og data:
    Indgår
  • KPI'er:
    Indgår
  • Nem deling af resultater:
    Indgår
  • Omkostningsoverslag:
    Indgår
  • Rapporter:
    Indgår

Produktfunktioner

  • Ansættelse:
    Indgår
  • e-signering:
    Indgår
  • Feedback:
    Indgår
  • HR Analyser:
    Indgår
  • Håndtering af løn:
  • Medarbejdersamtaler/-møder:
    Indgår
  • Registrering af fravær:
    Indgår
  • Registrering af udgifter:
    Indgår
  • Rekruttering:
  • Ansættelse:
    Indgår
  • e-signering:
    Indgår
  • Feedback:
    Indgår
  • HR Analyser:
    Indgår
  • Håndtering af løn:
    Indgår
  • Medarbejdersamtaler/-møder:
    Indgår
  • Registrering af fravær:
    Indgår
  • Registrering af udgifter:
  • Rekruttering:
    Indgår

Anmeldelser

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Fordele

Huma är ett enkelt och användarvänligt HR-stöd som underlättar vårt arbete med personalrelaterade frågor. Jag tycker att onboardingfunktionen är guld värd. Den innebär att vi på ett enkelt sätt kan inkludera nya medarbetare redan innan första dagen. Vi kan skapa en tydlig att-göra-lista för alla som är delaktiga i själva onboardingen och bjuda in den nyanställda till systemet redan innan första arbetsdagen för att bekanta sig med kollegor, läsa personalhandbok m.m. Vi brukar också skriva ett välkomstbrev och presentation om den nyanställda, vilket känns väldigt uppskattat av alla. Mötesfunktionen används också flitigt och förenklar förberedelseprocessen samt dokumentationsarbetet för både personal och ledare.
Systemet er svært brukervennlig, enkelt å finne frem i og dekker mange behov for et selskap.

Ulemper

Jag saknar möjlighet att kategorisera uppladdade dokument i nuläget. Hade även önskat att det fanns en funktion för att på ett enkelt sätt genomföra och dokumentera exempelvis lönekartläggning och aktiva åtgärder.
Det er noen funkjsoner som kommentarfelt, ikke helt enkelt å registrere ferie og sykemelding samtidig (da må man manuelt regne på antall feriedager).

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Fordele

Enkelheten, allt blir bra för att det är användarvänligt. Rapportverktyget - där man kan få ut vad man vill. Systemet har utvecklats hela tiden och man känner det blir bättre och bättre.
Att det är ett enkelt system och användarvänligt. Att man kan bygga egna rapporter och dela dem. Vår relation och uppföljning från vår CSM Sabina Wiklund.

Ulemper

Backend är lite ouppdaterad och krånglig. Man blir lite rädd man gör fel. Instruktioner är på engelska - vill ha allt på svenska.
Handpåläggningen i rapporter - önskar mer funktioner i rapportverktyget. Backoffice bakom kan va lite krånglig ibland.