Sympa
vs
Learning Arena LMS

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Onboardingværktøj

Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)
Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Vores alt-i-en-pris inkluderer opsætning, onboarding og lønintegrationer – for virksomheder i alle størrelser. Med et dedikeret kundeservice- og supportteam, der vejleder dig hele vejen, er du klædt på til succes fra dag ét.

Hvorfor vælge jeres system?

Fordi læring skal være enkelt, engagerende og dokumenteret

  • Brugervenligt LMS for både medarbejdere og administratorer
  • Samler e-læring, dokumentation og compliance ét sted
  • Fleksibelt setup, der tilpasses jeres organisation – ikke omvendt
  • Tæt samarbejde og personlig support hele vejen

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Collaborative HR, endelig. Sympa håndterer medarbejderlivscyklussen og integrerer dine værktøjer – med 20 års erfaring fra Norden.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Fordi vi forstår både læring og mennesker

  • Vi har arbejdet med digital læring i mere end 20 år
  • Vi sætter os ind i jeres hverdag og bygger løsninger, der virker hertil
  • Vi arbejder tæt sammen med jer, også efter systemet er sat op
  • Hos os får I et samarbejde og ikke bare en platform

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Det eneste HR-system enhver virksomhed har brug for. Sympa håndterer hele medarbejderlivscyklussen, integrerer dine værktøjer og styrker samarbejdet – med 20 års nordisk ekspertise.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Vi er specialister i læring, der gør en forskel i hverdagen

  • Vi tilpasser LMS og e-læring til den enkelte organisation
  • Vi samarbejder med både private og offentlige organisationer
  • Vi er en etableret dansk leverandør med stærke relationer

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Sympa er mere end blot et HR-værktøj. Det samler hele virksomheden på én platform. Vores samarbejdsfunktioner gør det muligt for HR og ledelsen at teste scenarier i realtid – ved at bruge medarbejderdata til at planlægge ændringer med tillid.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vi gør læring overskueligt og sikrer, at viden bliver brugt

  • Vi hjælper med at samle læring, dokumentation og compliance
  • Vi gør det nemt at følge op på, hvem der har gennemført hvad og hvornår
  • Vi sikrer, at medarbejderne får den viden, de faktisk har brug for i jobbet

Anmeldelser

Baseret på 23 anmeldelser

Baseret på 4 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Fleksibiliteten i Systemet
Samarbejdet med Sympa-teamet under implementeringen. Udviklingsfokus - det føles godt, at vi har investeret i et system, der ønsker at fortsætte med at udvikle sig, forfine eksisterende tjenester og tilbyde nye funktioner. Fantastisk med webinarer, hvor vi som kunder får et indblik i, hvad der er på vej.
Samarbejdet, supporten og mulighederne for at få udviklet løsninger til lige præcis vores behov.
Vi skiftede til Conzentrate i 2024, og implementeringen var både let og smidig med et højt serviceniveau og stor faglighed. Efter et år med Conzentrate platformen, (og Golearn), fungerer det virkelig godt. Vores medarbejdere har nu en let tilgængelig platform med gode muligheder for egne kurser, samtidig med at den integrerer problemfrit med andre platforme. Samarbejdet med Conzentrate har været fantastisk, og vi oplever stor værdi i deres løsninger. Der er altid et højt serviceniveau med korte svartider og det betyder meget i en travl hverdag.

Anmeldelser

Ulemper

Manglende automatiseringer
At du skal udfylde dags dato manuelt i tabellerne. at det ikke er muligt at sortere i alfabetisk rækkefølge ved hjælp af de skandinaviske bogstaver å, ä og ö
Designværktøjet til kurserne er kompleks så jeg har et andet eksternt designsoftware jeg anvender til dette. Vill være fedt at det var mere integreret i platformen. Meget kompleks når man først skal til at anvende det, især når de kurser der ligger på support siden ikke er opdateret.
Vi har simpelthen ikke noget at klage over.

Learning Arena LMS

Conzentrate A/S

Læs mere om Learning Arena LMS