webCRM
vs
FieldCircle

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

209 dkk/b...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i CRM til Field sales

Administrer kundeemner
Budgetoverslag
Forvaltning af territorier
Overførsel af data
Personlige profiler
Sagsbehandling
Sporing af interaktioner
Underskrift af kunder i marken
Administrer kundeemner
Budgetoverslag
Forvaltning af territorier
Overførsel af data
Personlige profiler
Sagsbehandling
Sporing af interaktioner
Underskrift af kunder i marken

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
  • Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
  • Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

webCRM er en del af efficy-gruppen.

  • Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
  • Vi er hurtige, effektive og proaktive.
  • Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

  • webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
  • Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
  • Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:

  • Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
  • Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
  • Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.

Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Vi arbejder internationalt og bruger webCRM på tværs af landegrænser, hvilket fungerer rigtig godt. Systemet understøtter vores behov for at have en samlet platform, hvor vi kan følge op på kunder og kandidater på tværs af markeder. Derudover har vi integreret det med vores rekrutteringssystem, TalentTech, hvilket gør vores arbejdsgange endnu mere strømlinede. Vi bruger også webCRM til udsendelse af invitationer til netværksmøder, hvilket fungerer nemt og effektivt.
Det bedste ved webCRM er, hvor intuitivt og brugervenligt systemet er – både for salgs- og økonomiafdelingen. Platformen er ekstremt fleksibel og giver os mulighed for at tilpasse workflows, dashboards og rapportering, så de matcher netop vores behov. Det gør det nemt at holde overblik over kundeaktiviteter, salgspipeline og opfølgninger. Integrationen med Outlook og mulighed for automatiske påmindelser har virkelig effektiviseret vores processer og styrket vores samarbejde på tværs af teams. Derudover er supporten i topklasse – hurtig, kompetent og altid hjælpsom.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Det største minus er, at systemet ikke kan generere statistikker og rapporter på tværs af lande med automatisk omregning til samme valuta. Det gør det vanskeligt at sammenligne performance på tværs af markeder. Derudover oplever vi, at den indbyggede e-sign-løsning ikke helt matcher vores behov – derfor integrerer vi nu med Addo Sign, som giver os flere muligheder.
Der er enkelte funktioner, som kræver lidt tilvænning at sætte op, især hvis man ikke tidligere har arbejdet med CRM-systemer. Men heldigvis kompenserer webCRM for dette gennem gode guides og nem adgang til support. Over tid bliver det en fordel, fordi man selv kan konfigurere det meste uden brug af eksterne konsulenter.

Desværre, endnu ingen data.

FieldCircle

Fieldcircle

Læs mere om FieldCircle