webCRM
vs
Smarter-crm

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

209 dkk/b...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i CRM

API-integration
Dashboard - Salgsoversigt
Detailhandlere
Digital signatur
Email-kampagner
Indsamling af leads via hjemmesiden
Integration med sociale medier
Integrerede salgsprocesser
Kalenderintegration & påmindelser
Kontakt-/prospekthåndtering
Leadscore
Oprette dokumenter & aftaler
Påmindelse
Pipeline Management
Ring direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Spor leads
Tilbudskonfigurator/CPQ
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
API-integration
Dashboard - Salgsoversigt
Detailhandlere
Digital signatur
Email-kampagner
Indsamling af leads via hjemmesiden
Integration med sociale medier
Integrerede salgsprocesser
Kalenderintegration & påmindelser
Kontakt-/prospekthåndtering
Leadscore
Oprette dokumenter & aftaler
Påmindelse
Pipeline Management
Ring direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Spor leads
Tilbudskonfigurator/CPQ
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
  • Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
  • Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

webCRM er en del af efficy-gruppen.

  • Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
  • Vi er hurtige, effektive og proaktive.
  • Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

  • webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
  • Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
  • Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:

  • Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
  • Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
  • Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.

Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Systemet er enkelt og nemt at konfigurerer i. Man kan nemt masse-modificerer . Brugerne kan nemt tilpasse indhold, så de kun ser hvad de har behov for og ikke ser unødigt data. Det har en god effekt på implementeringen i forhold til andre systemer, hvor brugerne ikke har de samme rettigheder. Supporten er i en top-klasse for sig. Hjælpen er hurtig og effektiv.
Vi nyder at arbejde med WebCRM, da de hurtigt svarer på vores spørgsmål og hjælper os, når der opstår udfordringer. WebCRM er også super nemt at bruge, og alle kan hurtigt lære det at kende.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Man kan opleve forsinkelser og det er svært for brugerne. Det kan give mange opkald, da brugerne tror at de gør noget forkert. Oversigter og rapporter bliver hurtig helt uoverskuelig, da de ikke kan lægges i mapper og de viser ikke om de bliver brugt i en forside/dashboard. Sammenknytning af aktiviteter og møder er ikke helt Valid, da der ikke kan rapporteres korrekt, hvis der er flere aktiviteter knyttet til at møde. Ligeledes kan man ikke rapporter korrekt på ordrer der er knyttet til møde hvor ex. et ægtepar deltager med hver sin organisation og der er ordrer på begge. Der kan kun rapporteres på den ene ordre
Muligvis bedre integreret med ActiveCampaign. Vi havde udfordringer med at forbinde det via Zapier.

Desværre, endnu ingen data.

Smarter-crm

Smarter-crm

Læs mere om Smarter-crm