HjemSystemguidenOm osFor leverandører
DMS – document management system-logo

DMS – document management system

Easyproject

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af DMS – document management system

Easy Projects platform er en intuitiv projektstyring software der også inkluderer en DMS-software. Dette modul hjælper virksomheder med at organisere og håndtere deres dokumenter effektivt. Gennem platformen kan I gemme, organisere og dele dokumenter på en central server, hvilket eliminerer problemer som filer der bliver væk, arbejde i forkerte versioner og manglende overblik over dokumentstrømmen. Yderligere kan platformen også integreres med andre værktøjer og systemer, hvilket muliggør en mere sømløs arbejdsproces og tilpasning til jeres behov.

Hvem er DMS – document management system egnet til?

Platformen er et super godt valg hos virksomheder der er af mindre størrelse eller hører ind under SMV segmentet. Dette skyldes blandt andet deres konkurrencedygtige priser og at platformen er nemt skalerbar og derfor velegnet til virksomheder der har brug for plads til at vokse.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

DMS – document management system vises i følgende kategorier

DMS – document management system produktfunktioner

Dokumenthåndteringssystem

Dokumentskabeloner

Ingår

e-signering

Ingår

Kan integreres

Ingår

Meddelelser

Ingår

Sporbare ændringer

Ingår

Versionshåndtering

Ingår