Beskrivelse af Ecoonline
Gennem funktioner som dokumentskabeloner, avanceret søgning og administrationsniveau, tilbyder EcoOnline et omfattende dokumenthåndteringssystem. Gennem dette system kan i som virksomhed sikre jer god intern orden ved at få styr på organisering, administration, deling og lagring af alle jeres dokumenter og filer. Systemet kan også integreres med andre værktøjer og systemer, hvilket muliggør problemfri dataudveksling og arbejdsflowintegration. Alt sammen funktioner, der sikrer bedre samarbejde og korrekt lagring af information.
Hvem er Ecoonline egnet til?
Selvom EcoOnline er en softwareløsning der nemt tilpasses jeres specifikke behov, er den dog særligt populær blandt mellemstore og større virksomheder. Med de mange forskellige sprog muligheder, egner deres løsning sig specielt godt til virksomheder der har brug for en international løsning.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
FI
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Ecoonline vises i følgende kategorier
Ecoonline produktfunktioner
Dokumenthåndteringssystem
Autorisationshåndtering
Avanceret søgefunktion
Dokumentskabeloner
Kvittering for læsning
Meddelelser
Sporbare ændringer
Styring i realtid
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.