HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Five9-logo

Five9

Five9

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Five9

Five9s automatiske opkaldssystem gør det muligt at komme i kontakt med flere kunder og øge produktiviteten. Agenter sparer tid ved at undgå fejl forårsaget af manuelt opkald. Alle data indsamlet under opkaldene kan bruges til at give feedback til agenterne. Five9 tilbyder forskellige løsninger afhængigt af den enkelte virksomheds behov.

Hvem er Five9 egnet til?

Både små, mellemstore og store virksomheder nyder godt af Five9s kontaktcenterløsninger.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Five9 vises i følgende kategorier

Five9 produktfunktioner

Auto dialer

Kampagner

Ingår

Kontakthistorik

Ingår

Statistik og analyse

Ingår

Videresendelse

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Auto dialer