Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Five9
Five9s automatiske opkaldssystem gør det muligt at komme i kontakt med flere kunder og øge produktiviteten. Agenter sparer tid ved at undgå fejl forårsaget af manuelt opkald. Alle data indsamlet under opkaldene kan bruges til at give feedback til agenterne. Five9 tilbyder forskellige løsninger afhængigt af den enkelte virksomheds behov.
Hvem er Five9 egnet til?
Både små, mellemstore og store virksomheder nyder godt af Five9s kontaktcenterløsninger.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Global
Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Five9 vises i følgende kategorier
Five9 produktfunktioner
Auto dialer
Kampagner
Ingår
Kontakthistorik
Ingår
Statistik og analyse
Ingår
Videresendelse
Ingår