Beskrivelse af Ringy
Ringys klik-for-opkald-løsning sparer tid ved at eliminere manuelle opkald, hvilket giver agenter mulighed for at bruge mere tid på at tale med kunder. Softwaren giver agenter mulighed for at se kontakthistorik og tage noter, så de er parate til at foretage et salg. Hvert opkald logges og optages automatisk, og alle data kan bruges til at overvåge kvaliteten.
Hvem er Ringy egnet til?
Ringy henvender sig til salgsteams i alle mulige størrelser.
Virksomhedsst ørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Ringy vises i følgende kategorier
Ringy produktfunktioner
Auto dialer
Dashboard - Lønoversigt
Kontakthistorik
Optagelser af opkald
Statistik og analyse
Videresendelse
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.