Alternativ

Beskrivelse af SugarCRM

Med SugarCRM får marketing-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart billede af hver enkelt kunde, hvilket hjælper forretningsdriften med at nå nye niveauer inden for resultater og prognoser. Sukker er CRM -platformen, der gør vanskelige ting lettere. Tusinder af virksomheder i mere end 120 lande bruger sukker til at opnå en kundeoplevelse med høj opløsning ved at give platformen mulighed for at udføre jobbet. Sukker har hovedkontor i Silicon Valley og understøttes af Accel-KKR. Mere information om SugarCRM kan findes på: www.sugarcrm.com.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af SugarCRM

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Leverandører

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

Januar 2022

Hvad synes du bedst om?

Jeg får et godt overblik over forretningsmuligheder

Hvad synes du mindst om?

Det er ikke det sjoveste system at arbejde i

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SugarCRM løser?

Kontrol

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

CRM-analytiker

Mellemstor virksomhed (101-500)

Godkendt person

Sverige

December 2021

Hvad synes du bedst om?

Skiftet til Sugar Sell og i endnu højere grad Sugar Serve har gjort det muligt for os helt at ændre, hvordan vi bruger vores CRM. Nu har vi en database, som vi kan trække rapporter fra og allokere processer til. Serve med CJP og BPM giver mulighed for en strategisk proces med automatiserede trin, der skal følges for at nå det næste trin. Det betyder, at man ikke går glip af vigtige trin. For brugeren er det også strømlinet og brugervenligt. Det er godt gået!

Hvad synes du mindst om?

De dynamiske rapporter har brug for flere muligheder for grafer. Jeg savner også detaljerede år-til-år-rapporter.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SugarCRM løser?

Enorme gevinster i: Tid, effektivitet og opretholdelse af integriteten af data og processer. Automatisering af manuelle opgaver, hvor det er muligt, og at gøre alt dette praktisk og gennemsigtigt i de rapporter, jeg får ud af systemet.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Teknikere

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

December 2021

Hvad synes du bedst om?

Let at bruge. Det er supernemt at navigere. Brugergrænsefladen er flot. Supporten er fantastisk. Jeg kan godt lide deres dashboard.

Hvad synes du mindst om?

Nogle plugins fungerer ikke særlig godt. Især tredjeparts plugins. Prisen for at komme i gang er ret høj. Den kan ikke tilpasses særlig meget, men på den anden side er der mange funktioner. Nogle gange kan den hænge lidt og tage tid at indlæse. Supporten er nogle gange langsom, men de forsøger stadig at løse problemerne.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SugarCRM løser?

Sugar Serve er et værktøj, der har hjulpet os med at automatisere vores kundesupport. Vi kan skalere op meget hurtigt og forbedre vores effektivitet, hvilket skaber et bedre forhold til vores kunder. Det er generelt meget omkostningseffektivt og har hjulpet os med at nå ud til flere kunder inden for den rette tidsramme.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

SugarCRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Dashboard - Salgsoversigt

Email-kampagner

Indsamling af leads via hjemmesiden

Integration med sociale medier

Kalenderintegration & påmindelser

Kontakt-/prospekthåndtering

Leadscore

Oprette dokumenter & aftaler

Pipeline Management

Påmindelse

Ring direkte fra CRM

Ringelister

Salgsprognoser og data

Spor leads

Uddannelse

Udsendelse af nyhedsbreve

Markedsføringsværktøj

Analyse af aktive kunder og kundeemner

Analyse og rapporter

Automatiserede flows

Automatiseret annoncering

Dashboard - Lønoversigt

Designskabeloner

E-mail markedsføring

Forladt indkøbskurv

forvaltning af ledende medarbejdere

Fysisk reklame

Intelligente anbefalinger/ AI

Kobling til sociale medier

Kundetilpasset kommunikation

Landingsside

Leadscore

Markedsrapporter

Mobil-markedsføring

Opret kampagner

Oprette formularer

Overvågning af websted

Planlæg events

Segmenter kundestrømmen

Smarte anbefalinger

Sociale medier

Split testing/ A-B

Undvige spamfiltre

Værktøjer til opbygning af websteder

Webhook

Sagsstyringssystem

360 graders overblik (oneview i realtid)

Afvigelseshåndtering

Chatsupport

Helpdesk sagsbehandling

Integration med ERP/CRM

Kundeservicestyring og support

Kundetilpasse & redigere rapporter

Mobiltilpasset interface

Sags- & svarskabeloner

Selvbetjeningsportal

Servicestyring

SLA og eskalering

Statistik & opfølgningsmodul

Uddelegering og tilkobling af undersager

Udløser

Udstyr

Videndatabase

Webhooks og API

Kundeservicesystem

Billetter

Håndteringstid

Livechat

Prioritetsfunktion

Selvhjælp

Sentimentanalyse

Smart arbejdsdeling

Standard svar

Statistik og rapporter

Status for sagen

Telefon

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i CRM

Lime CRMSugarCRM
Lime GOSugarCRM
webCRMSugarCRM
HubSpot CRMSugarCRM