Beskrivelse af Zenya DOC
Zenya’s dokumentstyringssystem er designet til at hjælpe virksomheder med at organisere og administrere deres dokumenter effektivt. Systemet indeholder forskellige funktioner og værktøjer, der alle bidrager til en mere struktureret og effektiv arbejdsproces. Blandt funktionerne finder I bl.a. oprettelse og brug af dokumentskabeloner, autorisationshåndtering samt versionshåndteringsfunktion. Dette er altså et super smart system for virksomheder der håndterer et stort antal dokumenter og har behov for en struktureret tilgang til deres dokumentstyring.
Hvem er Zenya DOC egnet til?
Denne software løsning passer godt ind hos både små, mellemstore og større virksomheder. Herunder også virksomheder fra flere forskellige brancher. Systemet er yderst brugervenligt, og nemt at tilpasse lige netop jeres behov.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
SV
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Zenya DOC vises i følgende kategorier
Zenya DOC produktfunktioner
Dokumenthåndteringssystem
Autorisationshåndtering
Avanceret søgefunktion
Dokumentskabeloner
Kan integreres
Meddelelser
Sporbare ændringer
Versionshåndtering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.