HjemSystemguidenOm osFor leverandører
ENIGX_logo.png

ENIGX

ENIGX

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse af ENIGX

Historien og hvorfor det er vigtigt for dig at læse:

Udover at være bygget på og med kraftfuld teknologi, er det mest vigtige ved MPLOYEE, at det er skabt af nødvendighed og gjort offentligt tilgængeligt på grund af sin succes. Som det gamle ordsprog siger "nødvendighed er alle [gode] opfindelsers moder", blev MPLOYEE født på samme præmis. Et af vores andre firmaer [Grøn Elforsyning], som er dybt forankret i god kundeservice, havde brug for effektivitet, på grund af mangel på mere god arbejdskraft på markedet og et stigende pres på vores fantastiske supportteam.

Et håndplukket team blev skabt til opgaven, bestående af nogle af vores bedste supportkolleger, med en håndfuld fra vores højt kvalificerede softwareudviklingsteam og et team af AI- og ML-eksperter. Resultatet af konstellationen var, at software kunne udvikles til kundesupportens behov af vores interne team assisteret af et ekspertteam. Hvorfor er det vigtigt at vide, af flere årsager, er den vigtigste, at teknologien er udviklet af eksperter, med nogen, der vil bruge teknologien dagligt, og som nøjagtigt ved, hvad behovene er. Dette kombineret med konstant live-testning gjorde teknologien og teamet bag sådan en succes, at vi besluttede, at andre også kunne have stor gavn af den.

Teamet og alle aktiviteter blev flyttet til ENIGX, hvorfra det nu opererer.

Vores kerneprincip er at skabe produkter og teknologi for anvendelsens skyld, og ikke at finde anvendelsescases for produkter og teknologi, der er skabt på grundlag af en idé. Det er sådan, du skaber fantastisk teknologi og endnu bedre produkter.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
GlobalSEDKFINO

Hvorfor skal man vælge ENIGX?

Hvorfor vælge jeres system?

Systemet er affødt af et behov som den har løst og ikke bare en god fancy ide.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Teknisk ekspertise kombineret med branche erfaring.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

Systemet er testet af i tæt samarbejde med faktiske brugere, i reelle use cases med stor succes.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Optimering og dermed frigørelse af ressourcer.

Anmeldelser og bedømmelser af ENIGX

Hvad mener andre om systemet?

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Partner chefMikrovirksomhedGodkendt personDanmarkApril 2024

Hvad synes du bedst om?

At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.

Hvad synes du mindst om?

At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

- Lead-generering til vores kunder. Væsentlig bedre kvalitet leads, når det er en AI chat-bot der indsamler dem via en samtale, end at forbruger skal udfylde formularer. - Intern vidensbank, al viden er samlet et sted og man kan tilgå den på en intelligent måde.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

ENIGX produktfunktioner

Chatbot

AI-chatbot

Ingår

API

Ingår

Flersproget support

Ingår

Forbindelse til Live Chat

Går att lägga till

Integration med sociale medier

Ingår

Integrationsmoduler

Ingår

Kodeløs

Ingår

Kundeservice

Ingår

Markedsføring

Ingår

Naturligt sprog

Ingår

Regelstyret chatbot

Går att lägga till

Salgsstøtte

Ingår

SMS/beskeder

Ingår

Helpdesksystem

Afvigelseshåndtering

Ingår

Automatiseret sagsstyring

Ingår

Autorisationshåndtering

Ingår

Dashboard med live-sporing

Ingår

Ekstern HelpDesk

Ingår

Fordeling af ansvarsområder

Ingår

Intern helpdesk

Ingår

Prioritetsfunktion

Ingår

Påmindelsesfunktion

Ingår

SLA-styring

Ingår

Statistik og overvågning

Ingår

Støtte til integration

Ingår

Vidensbank

Ingår

leadgenereringsværktøj

360 graders kundekendskab

Ingår

Analyser og rapporter

Går att lägga till

Chat-løsning

Ingår

Identificere besøgende på nettet (IP

Går att lägga till

Leadscore

Går att lägga till

Redskaber til udforskning

Ingår

Udgående markedsføring

Ingår

Udløser

Ingår

Kundeservicesystem

Livechat

Ingår

Selvhjælp

Ingår

Sentimentanalyse

Ingår

Standard svar

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Om ENIGX

Hos ENIGX handler alt om at lave produkter, som dækker reelle behov og dermed skaber værdi.

Mest almindelige sammenligninger i Kundeservicesystem