Sammenlign Danmarks bedste klagebehandlingssystem

Hvilket klagebehandlingssystem skal jeg vælge?

Det er dejligt, at du vil investere i at forbedre behandlingen af ​​klagesager, en investering, der normalt er gunstig for virksomhedens lønsomhed. Det er klogt at investere i et klagestyringssystem, næsten uanset hvilken type virksomhed du driver. Selv de af jer, der ikke sælger fysiske varer, kan drage fordel af et system til behandling af reklamationer, da systemet også kan understøtte processen for servicevirksomheder. Husk altid at tage udgangspunkt i netop din virksomhed og dine behov, når du skal vælge system til din virksomhed. Skal systemet være cloud-baseret? Hvor mange personer i virksomheden vil bruge det? Sammenlign mulighederne nøje og tænk gerne igennem, hvor vigtigt det er for dig med for eksempel support og brugervenlighed.

Hvorfor skal jeg investere i et klagehåndteringssystem?

Håndtering af klager er ofte tidskrævende. Det er vigtigt at optimere og effektivisere processerne, hvilket et klagesystem gør. Det hjælper dig med at identificere mangler og bidrager derfor til reducerede omkostninger. Derudover understøtter et klagesystem hele kæden, og du går aldrig glip af feedback til de kunder, der har valgt at klage. Det er vigtigt: En velbehandlet klage kan gøre en utilfreds kunde til en tilfreds. På sigt kan klagebehandlingssystemet derfor skabe muligheder for ny forretning og øget lønsomhed.

Vi hos BusinessWith har udviklet en sammenligningsservice, hvor du kan se, hvilket klagebehandlingssystem, der passer bedst til dig. Held og lykke med dit systemvalg - tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Hvornår har vi brug for et klagehåndteringssystem?

Lynguide

Liste over 7 forskellige Klagehåndteringssystem

Et webbaseret sagsbehandlingssystem, hvor du kan administrere sagen direkte på din mobil eller nemt trække rapporter ud. Anvendes af mange store virksomheder og kan konfigureres til at opfylde forskellige behov.Læs mere om CANEA Workflow

Claimlane er en dansk-udviklet softwareplatform, der specialiserer sig i håndtering og effektivisering af forsikringskrav og returnering. Med en brugervenlig grænseflade og innovative funktioner hjælper Claimlane med at optimere deres arbejdsgange i forbindelse med skadebehandling og erstatningsansvar. Med funktioner som realtidsopdateringer og en trin-for-trin-procedurer, der guider brugerne genn...Læs mere om Claimlane

Brug Dropa som din foretrukne klageplatform og giv dine kunder mulighed for at benytte Dropas hjemmeside til reklamationer og returnering af produkter. Deres system er skræddersyet til at mindske belastningen på kundeservice samtidig med, at det giver adgang til statistikker om reklamationer, hvilket bidrager til organisationens udvikling. Drop inkluderer desuden et netværk af returneringssteder, ...Læs mere om droppa

Et sagssystem, der kan bruges til forskellige typer sager, såsom afvigelsesstyring, serviceopgaver og helpdesk. Moderne funktioner, der kan klippes for at imødekomme forskellige behovsbilleder.Læs mere om KEYnet ärendehantering

LiveAgent benytter sig af en software vids hovedfunktion er automatisk opkald. Ved automatisering af opkald spare din virksomhed både tid, og du kan let øge opkaldshastigheden og produktivitet. Softwaren forbindes let til din virksomheds CRM system og kontaktliste. Platformen indeholder også mulighed for et Kunde klager -håndteringssystem samt general kundeservice. Læs mere om LiveAgent

Parttrap® ONE er en avanceret digital handelsplatform designet specielt til B2B-sektoren. Platformen tilbyder en omfattende løsning til virksomheder, der ønsker at optimere deres forretningsprocesser og styrke deres online tilstedeværelse. I platformen finder I integreret håndtering af reklamationer, returneringer og tilbudsafgivelse, samt skræddersyede e-handelsløsninger. Gennem funktioner som un...Læs mere om Parttrap® ONE

Shipmondo har udviklet en reklamationsportal, der let kan integreres med bestillingssystemer for at automatisere returprocessen i virksomheden. Tilbyd en førsteklasses service ved returnering for at styrke kundeloyaliteten og øge virksomhedens rentabilitet. Med Shipmondo har brugeren mulighed for fleksibilitet, enten ved at anvende egne forsendelsesbetingelser eller drage fordel af Shipmondos, sam...Læs mere om Shipmondo

Lynguide

Hvornår har vi brug for et klagehåndteringssystem?

Klager er noget, iværksættere allerhelst vil undvære, men desværre har forbrugerne ret til at klage over både varer og ydelser. En kunde kan indberette såvel fejl som mangler og forsinkelser. Et system til klagebehandling gør processerne mere effektive og er dermed med til at mindske de økonomiske tab, der opstår ved en klage.

Et produkt kan klages over, hvis det er defekt, funktionsfejl eller er gået i stykker. Det kan også annonceres, hvis det ikke stemmer overens med de oplysninger, kunden har modtaget, eller hvis det ikke er tilpasset det formål, det blev markedsført til.
Ydelser kan annonceres på de i forbrugerserviceloven angivne grunde, som gælder for ydelser såsom lager- eller reparationsarbejde, for at nævne et par muligheder.

For dig, der skal investere i et klagebehandlingssystem, er det vigtigt at finde det rigtige system til netop din virksomhed. Vi hos BusinessWith hjælper dig med at sammenligne og finde det bedste system til dig.

Beskrivelse af produktets egenskaber

API

API bruges som en fælles grænseflade til at forbinde systemerne og give dem mulighed for at samarbejde for at skabe en effektiv strøm af data og information.

Digitale skabeloner

Kan bruges til at indhente vigtig information om reklamationen, som kan være afgørende for dens gennemførelse.

Fordeling af ansvarsområder

Fordel ansvar i reklamationsprocessen for at undgå interne misforståelser og skabe en gnidningsfri service.

Kundechats

Oprethold kontinuerlig kommunikation med kunden for at sikre den bedst mulige kundeserviceoplevelse og reducere fejl i processen.

Mine sider

Giv kunderne adgang til deres egne profiler, hvor de kan se deres ordrestatus. Funktionen gør det også muligt at lægge vejledninger ud til kunden om, hvordan de skal gå videre med reklamationen.

Opfølgning i realtid

Modtag opdateringer om, hvor reklamationen befinder sig i forsyningskæden for at mindske risikoen for eventuelle misforståelser vedrørende ejerskab og tabte genstande.

Rapporter og statistikker

Opret rapporter, der er baseret på vigtige data og oplysninger, der kan være nyttige for organisationen, og saml de vigtigste statistikker ét sted.

Udløsere

Få automatiserede meddelelser om specifikke begivenheder for at holde øje med de vigtigste begivenheder til håndtering af returhåndteringen.