KeyBalance
vs
Eazyproject

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem

Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn
Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn

Produktfunktioner i Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol
Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

KeyBalance ERP-system passer til virksomheder, der ønsker at effektivisere arbejdsgange og optimere kontrol og overblik, ved at integrere funktioner som økonomi, salg, indkøb, lagerstyring og produktion i én central platform.

Vores kunder inkluderer blandt andet maskinforretninger, handelsvirksomheder, vognmænd, produktionsvirksomheder, låse- og alarmvirksomheder samt VVS- og el-virksomheder.

Hvorfor vælge jeres system?

  • Brugervenlig og hurtig registrering af tid, fravær, udlæg og kørsel – via browser eller app
  • Markedets mest intuitive og visuelle projektstyringssystem.
  • Få det fulde overblik over projekter, økonomi og ressourcer – nemt og enkelt
  • Integrationer til en lang række løn- og bogføringssystemer

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vores ERP-system er både fleksibelt og fremtidssikret, hvilket betyder, at det kan vokse og udvikle sig sammen med din virksomhed.

Vi er mere end bare en leverandør. Vi er din samarbejdspartner, der støtter dig hele vejen, fra ved implementering til løbende, når I vokser, og der kommer nye lovkrav.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • 12.000 tilfredse daglige brugere i Danmark
  • Fokus på jer: Vi tager altid udgangspunkt i jeres behov.
  • Kvalitet og tryghed: Vores erfaring er jeres garanti for kvalitet og tryghed.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Det, der gør os unikke, er kombinationen af et komplekst standardsystem med et bredt udvalg af funktioner og brancheløsninger, samtidig med at vi arbejder tæt sammen med vores kunder og sætter os ind i deres forretning.

Vi kan skræddersy KeyBalance ERP-systemet, så kunderne kan tilpasse det til egne processer og dermed skabe vækst og øge deres markedsandele. Derudover fungerer vi som rådgivere og bringer solid brancheerfaring ind i samarbejdet.

I forhold til konkurrenter adskiller vi os især ved:

Alt samlet i ét system. De fleste funktioner og moduler findes direkte i KeyBalance, men vi tilbyder samtidig integrationer til en lang række andre systemer. Dermed får kunderne det bedste fra begge verdener uden at skulle arbejde i flere løsninger.

Kundefokus og specialtilpasning. Vi gør en dyd ud af at gøre vores kunders hverdag lettere ved at tilpasse funktioner præcist til deres behov.

Rådgivning. Med bred brancheindsigt og mange års erfaring står vi altid klar til at rådgive vores kunder med afsæt i dokumenteret viden og praksis.

Denne positionering gør os i stand til at levere et stabilt og fleksibelt system, der styrker tilliden, forbedrer kundeoplevelsen og understøtter en hurtigere time-to-market.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Vi har udviklet og videreudviklet vores produkt gennem de sidste 23 år med fokus at skabe det bedst mulige, helstøbte projektstyringssystem til vores kunder. Vores mål er at gøre det let for jer at lykkes med det, I gør bedst.

Vores løsning er fleksibel, brugervenlig og skalerbar. Hvad end I ønsker en enkel løsning kun med tidsregistrering eller også gerne vil kunne planlægge ressourcer og fakturere, så tilpasser vi løsningen til jer.

Vi har ca. 280 private og offentlige kunder i Danmark, der har mellem 1-750 brugere. EazyProject er et perfekt match til alle virksomheder uanset størrelse og behov.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

KeyBalance hjælper med at samle komplekse forretningsprocesser i ét integreret system.

Mange virksomheder kæmper med at skulle arbejde i flere forskellige systemer, hvilket skaber ineffektivitet, dobbeltarbejde og fejl.

KeyBalance løser denne udfordring ved at tilbyde en bred vifte af funktioner og moduler samlet i én platform, samtidig med at vi kan integrere til andre løsninger, når det giver mest værdi.

Vi adresserer især kundernes behov for:

Effektivisering af processer: automatisering af manuelle opgaver og reduktion af dobbeltindtastninger.

Fleksibilitet: et system, der kan tilpasses deres specifikke forretningsgange og branchekrav.

Overblik og kontrol: realtidsdata og rapportering, som understøtter bedre beslutninger.

Skalerbarhed: en løsning, der vokser med virksomheden og understøtter fremtidige behov.

Rådgivning og support: vi guider kunderne i at bruge systemet optimalt og tilpasse det til deres mål.

På den måde fjerner vi kompleksitet, skaber struktur og frigør ressourcer, så kunderne kan fokusere på at udvikle deres forretning.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Når vores kunder vælger EazyProject, sker det ofte ud fra et eller flere af nedenstående ønsker, som de ikke får opfyldt gennem deres nuværende løsning:

  • De har forskellige løsninger til at håndtere tidsregistrering, projektstyring og økonomi, og de savner fælles overblik, sammenhæng og gennemsigtighed.
  • De ønsker et brugervenligt, lettilgængeligt og visuelt ressourcestyringsværktøj, der gør det nemt og hurtigt at planlægge ressourcer på tværs af afdelinger og kompetencer i virksomheden.
  • De ønsker at spare tid i deres arbejdsprocesser.
  • De ønsker at kunne trække alsidige, fyldestgørende rapporter i forhold til virksomhedens økonomi, ressourcer og tidsforbrug.
  • De ønsker en standardløsning tilpasset deres behov, hvor de kun betaler for de moduler, de har brug for.
  • De projektstyrer og administrerer i Excel – og det er ikke længere godt nok.

Anmeldelser

Fordele

Jeg har arbejdet med KeyBalance siden 2009 og har været med til at udvikle brancheløsningen til maskinhandlere. KeyBalance og teamet bag er altid åbne for dialog omkring nye funktioner og tilpasninger, der matcher behovene i vores branche.
Nemt at navigere i Nem tilretning af kundetilpasninger

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

"Jeg synes, det er rigtig positivt, at vi hele tiden arbejder på at udvikle og forbedre systemet. Men nogle gange går det lidt hurtigt med at implementere nye funktioner, og det kan føre til unødvendige irritationer blandt brugerne. Det kunne måske være en idé at afsætte lidt mere tid til test og brugerinvolvering, før funktionerne bliver rullet ud."
Der er egentlig ikke noget som man kan pege finger af..

Desværre, endnu ingen data.

Desværre, endnu ingen data.

KeyBalance

KeyBalance

Læs mere om KeyBalance

Eazyproject

Bjorn Lunden

Læs mere om Eazyproject