LeadDesk
vs
Puzzel

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Kundeservicesystem

Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon

Anmeldelser

Ulemper

kundeservice og vanskelige kontrakter
Dette er ikke den samme virksomhed som for 5 år siden. Meget tvivlsomme kontrakter og systemer: Hvis man køber noget, bliver det tilføjet med det samme, hvis man fjerner noget, fortsætter de med at fakturere, selvom det er fjernet fra systemet, og kunden ikke bruger det, man skal give dem skriftlig besked 2 uger før næste måned. Hver måned (uden undtagelse) overfakturerer de, hvilket er både tids- og energikrævende at forsøge at rette op på. De opkræver pr. konto, ikke pr. antal agenter, der er logget ind. En administratorkonto koster 1000 SEK ekstra. De tager tusindvis af kroner for antallet af numre, du ringer til, og en dialer koster 1000 kroner om måneden. Telefonnumre er låst i 6 måneder. Du kan få alt dette inkluderet for en brøkdel af prisen hos konkurrenter, der rent faktisk svarer og bekymrer sig om deres kunder.

Desværre, endnu ingen data.

LeadDesk

LeadDesk

Læs mere om LeadDesk