Hailey HR
vs
Sympa
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
-
5000
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Saml alle data ét sted Effektivisér - automatisér HR-processer med tilpassede arbejdsflows, der udløses af specifikke hændelser. Engagér - systemet er nemt at bruge og har et flot, intuitivt design. Værdsat af både ledere og medarbejdere! Tilpas - skræddersy systemet efter jeres specifikke behov og justér nemt selv.
Hvorfor vælge jeres system?
Vores alt-i-en-pris inkluderer opsætning, onboarding og lønintegrationer – for virksomheder i alle størrelser. Med et dedikeret kundeservice- og supportteam, der vejleder dig hele vejen, er du klædt på til succes fra dag ét.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hailey tilbyder et omfattende og moderne HR-tjeneste med fokus på brugervenlighed og sikkerhed. Desuden er kundeservice i verdensklasse altid inkluderet. Vi har fået grønt lys fra kunder med høje krav fra HR, ITog jura omkring GDPR, data- og informationssikkerhed. Vi har alt fra mindre kunder til dtore internationale koncerner - Hailey er tilpasset til at fungefre, som i ønsker det. Hailey findes på flere sprog og vi tilbyder support på dansk, svensk, norsk, finsk, tysk, polsk og engelsk.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Collaborative HR, endelig. Sympa håndterer medarbejderlivscyklussen og integrerer dine værktøjer – med 20 års erfaring fra Norden.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Udfordrer! Hailey er udfordreren til de traditionelle aktører inden for HR-systemer.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Det eneste HR-system enhver virksomhed har brug for. Sympa håndterer hele medarbejderlivscyklussen, integrerer dine værktøjer og styrker samarbejdet – med 20 års nordisk ekspertise.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Automatiserer manuelle processer.
Samler data og muliggør for HR og ledere at træffe datadrevne beslutninger.
Eliminerer behovet for flere systemer eller statiske Excel-dokumenter.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Sympa er mere end blot et HR-værktøj. Det samler hele virksomheden på én platform. Vores samarbejdsfunktioner gør det muligt for HR og ledelsen at teste scenarier i realtid – ved at bruge medarbejderdata til at planlægge ændringer med tillid.
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.