HiBob
vs
Verismo HR

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i HR System

Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
Håndtering af personalegoder
HR 360 grader
HR-analytik
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsregistrering
Uddannelsespakke
Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
Håndtering af personalegoder
HR 360 grader
HR-analytik
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsregistrering
Uddannelsespakke

Produktfunktioner i Onboardingværktøj

Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)
Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)

Produktfunktioner i HR analytics

Analyseværktøjer
Anbefalinger
Dashboard - Lønoversigt
Indsamling af oplysninger og data
KPI'er
Nem deling af resultater
Omkostningsoverslag
Rapporter
Analyseværktøjer
Anbefalinger
Dashboard - Lønoversigt
Indsamling af oplysninger og data
KPI'er
Nem deling af resultater
Omkostningsoverslag
Rapporter

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Bob forenkler global HR-ledelse: Ved at styrke medarbejdere og fremme deres evne til at præstere: Engagerede teams giver bedre fastholdelse, højere produktivitet og bedre forretningsresultater. Bob hjælper med at opbygge en præstationskultur, der skaber succes.
  • Fleksibel og skalerbar: Bob udvikler sig sammen med dig, i takt med at virksomheden vokser. De fleksible konfigurationer kan tilpasses skiftende forretningsbehov.
  • Compliance-sikret og klar til global udrulning: Vær på forkant med GDPR, regler for løngennemsigtighed og lokal arbejdslovgivning i hele verden.
  • Problemfri medarbejderoplevelse: Bobs intuitive design gør det nemt for HR-teams, ledere og teammedlemmer at anvende systemet fra dag et.
  • Datadrevet beslutningstagning: Giver dybdegående indsigt i arbejdsstyrken gennem realtidsanalyse, så engagement, overvågning af tendenser og måling af HR's indvirkning på virksomhedens resultater bliver lette at spore.
  • Integration giver effektivitet: Bob integrerer med jeres HR- og virksomhedsteknologier og skaber en effektiv digital-first-arbejdsplads.

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vores kunder får adgang til Heartcore HR, et eksklusivt HR-fællesskab. Dette aktive netværk forbinder professionelle inden for HR, brancheeksperter og Bob-brugere, så de kan dele retningslinjer, stille spørgsmål og udveksle indsigter. Gennem webinarer, events og diskussionsfora kan medlemmerne holde sig på forkant med HR-tendenser og dermed øge værdien af Bob.


Vi yder global support i fire tidszoner – London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT). Vores dedikerede supportteam er klar døgnet rundt og tilbyder rettidige løsninger og ekspertvejledning for at hjælpe kunder med at optimere deres HR-arbejde.


Et stort udvalg af supportpakker kan skræddersys efter dine behov. Vi tilbyder en lang række supportmuligheder – fra professionel service og implementering til løbende rådgivning og strategisk vejledning. Sådan sikrer vi en problemfri onboarding og langsigtet succes med Bob.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

HiBob er mere end bare en HR-platform – det er en katalysator for succes, som er designet til at hjælpe virksomheder med at sætte medarbejdere i centrum for deres strategi.

I modsætning til traditionelle HR-løsninger er Bob:

  • Konfigurerbar efter dine behov: Bobs modulære design adskiller sig fra fastlåste HR-systemer og HRIS ved at give dig mulighed for at skræddersy arbejdsgange, så de passer til virksomhedens struktur og politikker.
  • Skabt til den moderne arbejdsstyrke: Med funktioner, der understøtter hybridarbejde, globale teams og forskelligartede kulturer, fremmer Bob en arbejdstilgang fokuseret på menneskers behov.
  • Samlet og intuitiv: I stedet for en række separate værktøjer tilbyder Bob en samlet, problemfri HR-oplevelse, der hurtigt og effektivt kan implementeres og skabe resultater.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Bob hjælper organisationer ved at:

  • Automatisere HR-processer og dermed øge effektiviteten og begrænse manuelle arbejdsopgaver.
  • Styrke virksomhedskulturen og bevare medarbejderens engagement – også ved fjernarbejde eller i hybridmiljøer.
  • Levere databaseret viden, der understøtter virksomhedens strategi og planlægning af arbejdsstyrken.

Sådan bruger virksomheder Bob til at løse disse udfordringer:

Funktioner: Automatisering af HR og skalering af vækst
Anyfin, en hurtigvoksende europæisk fintech-virksomhed, ekspanderede hurtigt i flere europæiske lande og havde derfor brug for et HR-system og HRIS, der kunne skaleres i takt med væksten. Ved hjælp af Bob kunne de strømline onboarding, centralisere HR-data og skabe tilpassede arbejdsgange, der understøttede den voksende arbejdsstyrke – samtidig med at de overholdt reglerne i forskellige regioner.

Kultur: Opbygning af virksomhedskultur i globale teams
Distrelec, et multinationalt distributionsselskab, har adresser 14 steder i Europa. Bob hjalp dem med at skabe en samlet virksomhedskultur gennem centralisering af initiativer for medarbejderinddragelse og forbedring af den interne kommunikation på tværs af lokationer.

Strategi: Datadrevet beslutningstagning giver kontrol over resultaterne
Kustomer, en amerikansk teknologivirksomhed, brugte Bob til at automatisere deres performancehåndtering, køre 360-graders anmeldelser og udnytte analyser til at finpudse deres HR-strategier – hvilket gjorde HR til en afgørende drivkraft for virksomhedens succes.

Ved at løse disse centrale udfordringer hjælper Bob moderne virksomheder til effektiviseret drift, opbygning af en stærkere virksomhedskultur og mere intelligente, databaserede beslutninger.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Hibob er det nemmeste HRIS-værktøj, jeg nogensinde har brugt. Det har en masse funktionalitet til at skabe fuldautomatiske onboarding- og offboarding-flows. Det har en fantastisk måde at opsætte notifikationer på, f.eks. når en medarbejder har fødselsdag eller arbejdsjubilæum - lederen modtager en notifikation, når du har brug for, at medarbejderne udfylder dele af deres profil - nem notifikation til dem om at gøre det. Generelt er det super praktisk, intuitivt og nemt at bruge.
Overall, HiBob is a great fit for our company, which operates across multiple locations with different time-off policies and workflows. The platform’s flexibility allowed us to customize processes to fit each region’s needs. The implementation process went very well, our implementation manager was knowledgeable, supportive, and very responsive.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Jeg vil gerne have en hurtigere måde at komme i kontakt med supportteamet på - da det i øjeblikket kan tage 1-2 arbejdsdage, før man hører fra dem.
We did face challenges with payroll integration, and some time-off policies had to be adjusted to fit the system, so in a few areas we’ve had to make small compromises.

Desværre, endnu ingen data.

Desværre, endnu ingen data.