Beskrivelse af Genesys
En smart auto dialer-løsning med elementer af AI-funktionalitet og automatisering, der strømliner virksomhedens telefonopkald og kundekontakt. Genesys tilbyder blandt andet supplerende kundeservice ud over opkald i form af chatbots og stemmeassistance, så kunderne selv kan søge efter svar. Med predective routing kan kunder matches med medarbejdere for at øge chancerne for gode relationer og forretning og få fuld kontrol over, hvad dine kunders præferencer er og så forenkle salgsprocessen.
Hvem er Genesys egnet til?
En tilpasningsdygtig og skalerbar løsning, der har en bred vifte af brugere. Til dig, der søger kraftfuld automatisering i arbejdsprocessen og god support til telefonagenter.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
FI
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Genesys vises i følgende kategorier
Genesys produktfunktioner
Auto dialer
Automatisk genopblæsning
Dashboard - Lønoversigt
Kampagner
Kontakthistorik
Statistik og analyse
Videresendelse
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.