Alternativ

Beskrivelse af Genesys

En smart auto dialer-løsning med elementer af AI-funktionalitet og automatisering, der strømliner virksomhedens telefonopkald og kundekontakt. Genesys tilbyder blandt andet supplerende kundeservice ud over opkald i form af chatbots og stemmeassistance, så kunderne selv kan søge efter svar. Med predective routing kan kunder matches med medarbejdere for at øge chancerne for gode relationer og forretning og få fuld kontrol over, hvad dine kunders præferencer er og så forenkle salgsprocessen.

Hvem er Genesys egnet til?

En tilpasningsdygtig og skalerbar løsning, der har en bred vifte af brugere. Til dig, der søger kraftfuld automatisering i arbejdsprocessen og god support til telefonagenter.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

DK

NO

FI

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Genesys vises i følgende kategorier

Genesys produktfunktioner

Auto dialer

Automatisk genopblæsning

Dashboard - Lønoversigt

Kampagner

Kontakthistorik

Statistik og analyse

Videresendelse

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Auto dialer

ZendeskGenesys
Dialer360 Auto DialerGenesys
LeadDeskGenesys
Five9Genesys