Alternativ

Beskrivelse af LeadDesk

Gennem LeadDesk får i en platform der nemt kan hjælpe med at organisere og håndtere kundehenvendelser på en struktureret måde. Systemet indeholder ikke kun sagsstyring, men også en smart arbejdsdelingsfunktion, der kan hjælpe med at fordele sager og henvendelser til de rette medarbejdere baseret på forskellige kriterier som ekspertiseområder eller tilgængelighed. Platformen inkludere selvfølgelig også funktioner som svarskabeloner, realtidskommunikation og priotiteringsskala. Alt sammen funktioner der hjælper jer med at sikre hurtig og effektiv support.

Hvem er LeadDesk egnet til?

Leaddesk tilbyder en utroligt fleksibel platform, der egner sig godt til de fleste virksomheder. Blandt deres kunder finder man virksomheder indenfor mange forskellige brancher såsom produktion, fødevareindustrien, byggeri og anlæg samt logistik og transport, der alle udgør forskellige størrelser. Store såvel som små virksomheder kan drage nytte af Leaddesk platforme.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

DK

NO

FI

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af LeadDesk

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Erhvervskunde

Mikrovirksomhed (1-10)

Godkendt person

Sverige

April 2025

Hvad synes du bedst om?

Gode servere

Hvad synes du mindst om?

Dette er ikke den samme virksomhed som for 5 år siden. Meget tvivlsomme kontrakter og systemer: Hvis man køber noget, bliver det tilføjet med det samme, hvis man fjerner noget, fortsætter de med at fakturere, selvom det er fjernet fra systemet, og kunden ikke bruger det, man skal give dem skriftlig besked 2 uger før næste måned. Hver måned (uden undtagelse) overfakturerer de, hvilket er både tids- og energikrævende at forsøge at rette op på. De opkræver pr. konto, ikke pr. antal agenter, der er logget ind. En administratorkonto koster 1000 SEK ekstra. De tager tusindvis af kroner for antallet af numre, du ringer til, og en dialer koster 1000 kroner om måneden. Telefonnumre er låst i 6 måneder. Du kan få alt dette inkluderet for en brøkdel af prisen hos konkurrenter, der rent faktisk svarer og bekymrer sig om deres kunder.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at LeadDesk løser?

De kan ringe til kunder

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

LeadDesk produktfunktioner

Auto dialer

Automatisk genopblæsning

Dashboard - Lønoversigt

Kampagner

Kontakthistorik

Optagelser af opkald

Statistik og analyse

Videresendelse

Kundeservicesystem

Håndteringstid

Livechat

Prioritetsfunktion

Selvhjælp

Sentimentanalyse

Smart arbejdsdeling

Statistik og rapporter

Status for sagen

Telefon

Workforce management-system

Analyseværktøjer

Prognoser

Rapporter

Skemalægning

Strategisk planlægning

Tidsrapportering

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Auto dialer

TimeplanLeadDesk
SurfwayLeadDesk
GenesysLeadDesk
Adversus Dialer SoftwareLeadDesk