Questback logo

Questback

Questback

Alternativ

Beskrivelse af Questback

Questbacks feedbackløsning genererer indsigt og et datadrevet beslutningsgrundlag. Med moduler rettet mod både medarbejdere, kunder og alt derimellem, står vi klar til at hjælpe dig med dine undersøgelsesbehov.

Den indsigt, der genereres i Questback, sker i realtid og opdateres automatisk, efterhånden som respondenterne giver feedback. Det betyder, at du som kunde altid har adgang til de nyeste data og kan tage pulsen på situationen, når som helst.

Questback er for dig, der ønsker øget engagement, produktivitet og trivsel blandt dine medarbejdere – og/eller for dig, der vil styrke loyaliteten, væksten og tilfredsheden blandt dine kunder!

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Pris fra

Listepris fra leverandøren

Tilpasset prispakke

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

NO

FI

DA

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

SE

DK

FI

NO

Hvorfor skal man vælge Questback?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Enkelt og effektivt: En feedbackpakke, der giver dig indsigt på en enkel, effektiv og overskuelig måde.
  • Tilpasset løsning: Generér indsigt baseret på dine behov.
  • Realtidsanalyse: Træf hurtige og datadrevne beslutninger baseret på dine resultater.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og solid branchekendskab – og arbejder altid tæt sammen med vores kunder for at blive bedre og følge markedets behov.
🌟 Skræddersyet support: Vi tilpasser os dig og dine behov, så vi kan støtte dig på den måde, der passer bedst.
🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgængelige i Danmark men tilbyder alt på norsk.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

Questback er førende på det nordiske feedbackmarked og dækker alle dine behov inden for undersøgelser. Med over 25 års erfaring i branchen og en stærk vilje til løbende at udvikle virksomheden i tæt samarbejde med kunderne og i takt med markedet, gør vi det muligt for dig at læse mellem linjerne og se, hvilke signaler der peger i samme retning.

Vores fokus er at hjælpe vores kunder med at træffe smartere beslutninger ved at lytte til deres medarbejdere og kunder – dette har ført til, at vores kunder i gennemsnit bliver hos os i 9 år. I vores kundeportefølje finder du mere end 1600 kunder – fra SMV’er til større koncerner – og vi kan tilpasse en løsning efter dine behov!

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Questback løser de udfordringer, organisationer står over for, når det handler om at forstå og forbedre oplevelsen hos både kunder og medarbejdere. At oprette en undersøgelse og få svar kan ethvert system klare. Questback er for dig, der rent faktisk vil handle på den feedback, I modtager, og få et datagrundlag for, hvor skoen trykker.

Konkrete eksempler på, hvad Questback kan bruges til:

På medarbejdersiden:

  • Mindske personaleomsætningen
  • Øge produktiviteten
  • Mindske sygefravær
  • Forbedre engagementsniveauet
  • Styrke lederskabet
  • Coache medarbejderne til bedre resultater

På kundesiden:

  • Mindske churn/kundetab
  • Øge mersalg
  • Indsamle indsigt til databaserede investeringer
  • Øge nysalg
  • Forbedre kundeloyaliteten
  • Øge krydssalg (cross-sale)
  • Forbedre onboardingprocesser

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af Questback

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Industriudvikler

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

Oktober 2024

Hvad synes du bedst om?

Fantastisk support og samarbejde med Questback!

Hvad synes du mindst om?

Der er ikke noget!

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Questback løser?

Giver os et billede af, hvordan vores medlemmer oplever deres dagligdag og deres vurderinger af fremtiden.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Hr. Vd

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

Oktober 2024

Hvad synes du bedst om?

Vi har brugt Questback i flere år til at udvikle vores tjenester og til at måle kundetilfredshed. Desuden kontrollerer vi dagligt vurderingerne for at kunne korrigere, hvis nogen ikke er tilfredse. Vi bruger det også til at udvikle vores tjenester på baggrund af kommentarer fra vores kunder. Det bedste af det hele er, at det er enkelt og ligetil.

Hvad synes du mindst om?

Det, jeg måske kunne ønske mig, er en lidt mere moderne brugerflade og design. Ellers er vi som sagt meget tilfredse.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Questback løser?

Vi stræber efter at have 100 % tilfredse kunder, og ved hjælp af Questback kan vi hurtigt fange en kunde, der af en eller anden grund ikke er helt tilfreds. Vi sender også regelmæssige rapporter til kunde- og virksomhedsledere for at vise, at medarbejderne er tilfredse med vores service, hvilket styrker kundeforholdet.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Forretningsfører

Mellemstor virksomhed (101-500)

Godkendt person

Sverige

Oktober 2024

Hvad synes du bedst om?

Muligheden for at oprette dine egne rapporter, hurtig adgang til opdaterede resultater.

Hvad synes du mindst om?

Begrænsningerne i at kunne udvælge data i en given periode. Alt styres til live-rapporter eller til komplicerede modeller, der skal sendes ud. Lidt rutineprægede filtreringsfunktioner, når man sorterer i rapporterne.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Questback løser?

Viden om, hvordan vores kunder opfatter os.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Questback produktfunktioner

Pulsmåling

Analyse af varmekort

API teknisk support

Automatiske udsendelser via e-mail

Feedback

Forskellige sprog

Forskningsbaserede spørgsmål

Giv ros

Kontinuerlig overvågning af pulsen

KPI'er/OMSÆTNING

Medarbejdernes netto promotor score (eNPS)

NPS-benchmarks

Realtidsdata

Synkronisering af personaledata

Digitale formularer

API-integration

Dokumentskabeloner

Fleksible former

Opret formularer

Statistik og analyse

Kundeundersøgelser værktøj

API

Automatiske påmindelser

Fleksibelt design

Flere distributionskanaler

Flersprogede undersøgelser

Færdiglavede skabeloner

Netto promotor score

Rapporter og analyser

Medarbejdertilfredshedsundersøgelse

API-sæt

Automatiske påmindelser

Benchmarking

Chat funktion

Færdiglavede skabeloner

Krypterede oplysninger

Segmentdata

SMS

Valgfrit design

Værktøjer til statistik og analyse

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om Questback

Om Questback

Questback har i over 25 år hjulpet forskellige typer organisationer med at indsamle og anvende feedback for at skabe vækst og forbedre kunde- og medarbejderoplevelser.
Vi tilbyder en løsning, der gør det nemt for organisationer at analysere undersøgelser og giver dig den indsigt, du har brug for til at træffe beslutninger. Med en stærk tilstedeværelse i Norden støtter vi organisationer i alle sektorer i deres feedbackarbejde.

Vores mål er at hjælpe organisationer med at skabe stærke, engagerende arbejdspladser og langvarige kunderelationer. Vi tror på, at nysgerrighed og indsigt sammen driver innovation og forandring – og vi er her for at hjælpe dig med at få succes!

Mest almindelige sammenligninger i Medarbejdertilfredshedsundersøgelse

EasyquestQuestback
WinningtempQuestback
SurveymonkeyQuestback
NetigateQuestback