RingCentral Engage Voice
RingCentral
Beskrivelse af RingCentral Engage Voice
RingCentral Engage Voice er et automatisk opkaldssystem, der gør det muligt for medarbejdere at oprette forbindelse til mange flere kunder i timen. Agenter har nem adgang til alle kundeoplysninger, så de er forberedt på hvert eneste opkald. Ved at bruge IVR-funktionen kan kunderne ringe tilbage til enhver tid og interagere med systemet i henhold til deres specifikke behov. Alle opkald kan optages og analyseres, og du kan holde øje med alle data ved hjælp af RingCentrals analytiske dashboards.
Hvem er RingCentral Engage Voice egnet til?
Både mellemstore og store virksomheder i forskellige brancher drager fordel af RingCentral Engage Voice til deres kontaktcenterbehov.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
RingCentral Engage Voice vises i følgende kategorier
RingCentral Engage Voice produktfunktioner
Auto dialer
Automatisk genopblæsning
Dashboard - Lønoversigt
IVR (interaktivt voice response)
Kampagner
Kontakthistorik
Optagelser af opkald
Statistik og analyse
Videresendelse
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.