Alternativ

Beskrivelse af RingCentral Engage Voice

RingCentral Engage Voice er et automatisk opkaldssystem, der gør det muligt for medarbejdere at oprette forbindelse til mange flere kunder i timen. Agenter har nem adgang til alle kundeoplysninger, så de er forberedt på hvert eneste opkald. Ved at bruge IVR-funktionen kan kunderne ringe tilbage til enhver tid og interagere med systemet i henhold til deres specifikke behov. Alle opkald kan optages og analyseres, og du kan holde øje med alle data ved hjælp af RingCentrals analytiske dashboards.

Hvem er RingCentral Engage Voice egnet til?

Både mellemstore og store virksomheder i forskellige brancher drager fordel af RingCentral Engage Voice til deres kontaktcenterbehov.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

101-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

RingCentral Engage Voice vises i følgende kategorier

RingCentral Engage Voice produktfunktioner

Auto dialer

Automatisk genopblæsning

Dashboard - Lønoversigt

IVR (interaktivt voice response)

Kampagner

Kontakthistorik

Optagelser af opkald

Statistik og analyse

Videresendelse

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Auto dialer

Dialer360 Auto DialerRingCentral Engage Voice
ZendeskRingCentral Engage Voice
Adversus Dialer SoftwareRingCentral Engage Voice
TelavoxRingCentral Engage Voice