HjemSystemguidenOm osFor leverandører
RingCentral Engage Voice-logo

RingCentral Engage Voice

RingCentral

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af RingCentral Engage Voice

RingCentral Engage Voice er et automatisk opkaldssystem, der gør det muligt for medarbejdere at oprette forbindelse til mange flere kunder i timen. Agenter har nem adgang til alle kundeoplysninger, så de er forberedt på hvert eneste opkald. Ved at bruge IVR-funktionen kan kunderne ringe tilbage til enhver tid og interagere med systemet i henhold til deres specifikke behov. Alle opkald kan optages og analyseres, og du kan holde øje med alle data ved hjælp af RingCentrals analytiske dashboards.

Hvem er RingCentral Engage Voice egnet til?

Både mellemstore og store virksomheder i forskellige brancher drager fordel af RingCentral Engage Voice til deres kontaktcenterbehov.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

RingCentral Engage Voice vises i følgende kategorier

RingCentral Engage Voice produktfunktioner

Auto dialer

Automatisk genopblæsning

Ingår

Dashboard - Lønoversigt

Ingår

IVR (interaktivt voice response)

Ingår

Kampagner

Ingår

Kontakthistorik

Ingår

Optagelser af opkald

Ingår

Statistik og analyse

Ingår

Videresendelse

Ingår