Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af RingCentral Engage Voice
RingCentral Engage Voice er et automatisk opkaldssystem, der gør det muligt for medarbejdere at oprette forbindelse til mange flere kunder i timen. Agenter har nem adgang til alle kundeoplysninger, så de er forberedt på hvert eneste opkald. Ved at bruge IVR-funktionen kan kunderne ringe tilbage til enhver tid og interagere med systemet i henhold til deres specifikke behov. Alle opkald kan optages og analyseres, og du kan holde øje med alle data ved hjælp af RingCentrals analytiske dashboards.
Hvem er RingCentral Engage Voice egnet til?
Både mellemstore og store virksomheder i forskellige brancher drager fordel af RingCentral Engage Voice til deres kontaktcenterbehov.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!