webCRM logo

webCRM

Efficy

Alternativ

Beskrivelse af webCRM

Et fleksibelt CRM-system – Let at bruge og vokse sig større med​

WebCRM er et webbaseret CRM-system, der hjælper små og mellemstore virksomheder i alle brancher med at håndtere kunderelationer på en nem og enkel måde. Vores system er let at komme i gang med og det er muligt fuldstændigt at tilpasse det til dine specifikke behov og valgte sprog.​

Med WebCRM får du et komplet system, der tilbyder alle de funktioner, du skal bruge for at nå ud til dine kunder hurtigt og gnidningsfrit. Den månedlige licenspris inkluderer også gratis support på dit lokale sprog. Desuden kan du nemt lave analyser og bygge rapporter direkte i systemet, hvilket giver dig en masse værdifulde kundeindsigter, som hjælper dig til at få et overblik og træffe de rigtige beslutninger.​

Klik på 'Gratis prøveperiode' for at prøve WebCRM i dag!

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

NO

DK

FI

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Pris fra

Listepris fra leverandøren

209 dkk/bruger/måned

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge Efficy?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
  • Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
  • Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

webCRM er en del af efficy-gruppen.

  • Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
  • Vi er hurtige, effektive og proaktive.
  • Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

  • webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
  • Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
  • Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:

  • Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
  • Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
  • Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.

Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af webCRM

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Account Manager

Små virksomheder (11-100)

Godkendt person

Sverige

Oktober 2024

Hvad synes du bedst om?

Brugervenlig CRM, der har de funktioner, du har brug for i dit salgsarbejde som account manager.

Hvad synes du mindst om?

Der er ikke noget, jeg ikke kan lide ved webCRM

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?

webCRM's brugervenlighed har betydet, at folk faktisk bruger systemet oftere, end vi gjorde med det tidligere CRM-system.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

"Hjälper oss att bli bättre med vår kunddata"

Entreprenör

Godkendt person

Sverige

Oktober 2024

Hvad synes du bedst om?

Nöjd med det mesta. Det som jag gillade mest var hur enkelt det är att skapa sina egna rapporter och analyser direkt i systemet

Hvad synes du mindst om?

Ingen att anmärka

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?

Lyfta oss enormt när det gäller att hantera sälj och kunddata

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

CRM skræddersyet til enhver virksomhed

CEO OG COO

Godkendt person

Norge

Juni 2024

Hvad synes du bedst om?

WebCRM er en imødekommende virksomhed, der løste vores problem på en unik og innovativ måde. Jeg er meget glad for, at vi kunne teste funktionerne, før de blev offentliggjort, og derefter være med til at forme dem, så de blev helt perfekte for os.

Hvad synes du mindst om?

Systemet kan være lidt vanskeligt at lære, men det er ganske velkendt i CRM.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?

"Vi havde for mange e-mails, som vi ikke kunne kategorisere på vej ind. Det tog lang tid at finde oplysninger, som nu er samlet ét sted med alle filer og tilhørende oplysninger. Det gør det nemt for alle vores medarbejdere at finde information uden at gå ind på andres kontorer eller i andres e-mails.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

webCRM vises i følgende kategorier

webCRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Dashboard - Salgsoversigt

Detailhandlere

Digital signatur

Email-kampagner

Indsamling af leads via hjemmesiden

Integrerede salgsprocesser

Kalenderintegration & påmindelser

Kontakt-/prospekthåndtering

Leadscore

Oprette dokumenter & aftaler

Pipeline Management

Påmindelse

Ring direkte fra CRM

Ringelister

Salgsprognoser og data

Spor leads

Uddannelse

Udsendelse af nyhedsbreve

CRM til Field sales

Administrer kundeemner

Budgetoverslag

Forvaltning af territorier

Overførsel af data

Personlige profiler

Sagsbehandling

Sporing af interaktioner

Underskrift af kunder i marken

Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønoversigt

E-mailkampagner

Håndtering af kontakter og kundeemner

Kalenderintegration og påmindelser

Pipeline Management

Salgsprognoser

Statistik og rapporter

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om Efficy

Om Efficy

webCRM blev opkøbt af efficy, den førende europæiske udbyder af CRM-systemer, i 2021. Med vores udvalg af brugervenlige løsninger, der kan tilpasses, har vi allerede tiltrukket 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande.

Vi er mere end bare endnu et systemværktøj - vores konsulenter sørger for at forstå dine behov for at finde de bedste løsninger over tid, identificere risici, før de opstår, eller diskutere forskellige måder at arbejde på.

Mest almindelige sammenligninger i CRM

SuperOffice CRMwebCRM
Lime CRMwebCRM
Lime GOwebCRM
UpsaleswebCRM