webCRM logo

webCRM

Efficy

Alternativ

Beskrivelse af webCRM

Et fleksibelt CRM-system – Let at bruge og vokse sig større med​

WebCRM er et webbaseret CRM-system, der hjælper små og mellemstore virksomheder i alle brancher med at håndtere kunderelationer på en nem og enkel måde. Vores system er let at komme i gang med og det er muligt fuldstændigt at tilpasse det til dine specifikke behov og valgte sprog.​

Med WebCRM får du et komplet system, der tilbyder alle de funktioner, du skal bruge for at nå ud til dine kunder hurtigt og gnidningsfrit. Den månedlige licenspris inkluderer også gratis support på dit lokale sprog. Desuden kan du nemt lave analyser og bygge rapporter direkte i systemet, hvilket giver dig en masse værdifulde kundeindsigter, som hjælper dig til at få et overblik og træffe de rigtige beslutninger.​

Klik på 'Gratis prøveperiode' for at prøve WebCRM i dag!

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Pris fra

Listepris fra leverandøren

209 dkk/bruger/måned

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

NO

DK

FI

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge Efficy?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
  • Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
  • Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

webCRM er en del af efficy-gruppen.

  • Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
  • Vi er hurtige, effektive og proaktive.
  • Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

  • webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
  • Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
  • Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:

  • Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
  • Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
  • Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.

Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af webCRM

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

En fleksibelt og professionelt løsning

Administration og HR ansvarlig

Mellemstor virksomhed (101-500)

Godkendt person

Danmark

Juni 2025

Hvad synes du bedst om?

Systemet fungerer bredt i hele vores organisation, hvor vi sidder i forskellige afdelinger, og derved har brug for differencieret løsninger. Det kan webCRM fint hjælpe os med. Det er intuitivt og brugervenligt på alle niveauer

Hvad synes du mindst om?

Det er i "småtingsafdelingen". Dog kan systemet blive lidt "one size fits all", så har du brug for meget specifikke løsninger målrettet din virksomheds behov, kræver det yderligere dialog og udvikling.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?

Vi får skabt struktur, ensartet forretningsgange, opbygget en brugbar historik på vores kunder og sikret en valid lagring af data. Vi oplever også, at vi får svaret vores kunder hurtigt og konkret via vores supportmodul.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Godt, nemt og kundevenligt system. Man får meget for pengene

Koordinator og WebCrm-ansvarlig

Mellemstor virksomhed (101-500)

Godkendt person

Danmark

Maj 2025

Hvad synes du bedst om?

Systemet er enkelt og nemt at konfigurerer i. Man kan nemt masse-modificerer . Brugerne kan nemt tilpasse indhold, så de kun ser hvad de har behov for og ikke ser unødigt data. Det har en god effekt på implementeringen i forhold til andre systemer, hvor brugerne ikke har de samme rettigheder. Supporten er i en top-klasse for sig. Hjælpen er hurtig og effektiv.

Hvad synes du mindst om?

Man kan opleve forsinkelser og det er svært for brugerne. Det kan give mange opkald, da brugerne tror at de gør noget forkert. Oversigter og rapporter bliver hurtig helt uoverskuelig, da de ikke kan lægges i mapper og de viser ikke om de bliver brugt i en forside/dashboard. Sammenknytning af aktiviteter og møder er ikke helt Valid, da der ikke kan rapporteres korrekt, hvis der er flere aktiviteter knyttet til at møde. Ligeledes kan man ikke rapporter korrekt på ordrer der er knyttet til møde hvor ex. et ægtepar deltager med hver sin organisation og der er ordrer på begge. Der kan kun rapporteres på den ene ordre

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?

GDPR. Det er nemt at finde frem til de data, man af hensyn til GDPR-lovgivningen ikke må beholde. Man kan nemt se om der stadigvæk er aktivitet på en kunde ud fra møder, aktiviteter og mails. Derfor kan man slette kundedata rettidigt.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Nem at bruge, hurtig løsning.

Head of Marketing

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Danmark

Maj 2025

Hvad synes du bedst om?

Vi nyder at arbejde med WebCRM, da de hurtigt svarer på vores spørgsmål og hjælper os, når der opstår udfordringer. WebCRM er også super nemt at bruge, og alle kan hurtigt lære det at kende.

Hvad synes du mindst om?

Muligvis bedre integreret med ActiveCampaign. Vi havde udfordringer med at forbinde det via Zapier.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?

Kundestyring, lagring af data om vores kunder og hjælper os med opfølgning og struktur for vores salgsteam.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

webCRM vises i følgende kategorier

webCRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Dashboard - Salgsoversigt

Detailhandlere

Digital signatur

Email-kampagner

Indsamling af leads via hjemmesiden

Integrerede salgsprocesser

Kalenderintegration & påmindelser

Kontakt-/prospekthåndtering

Leadscore

Oprette dokumenter & aftaler

Pipeline Management

Påmindelse

Ring direkte fra CRM

Ringelister

Salgsprognoser og data

Spor leads

Uddannelse

Udsendelse af nyhedsbreve

CRM til Field sales

Administrer kundeemner

Budgetoverslag

Forvaltning af territorier

Overførsel af data

Personlige profiler

Sagsbehandling

Sporing af interaktioner

Underskrift af kunder i marken

Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønoversigt

E-mailkampagner

Håndtering af kontakter og kundeemner

Kalenderintegration og påmindelser

Pipeline Management

Salgsprognoser

Statistik og rapporter

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Passer dette
system til mig?

Gør som 17000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om Efficy

Om Efficy

webCRM blev opkøbt af efficy, den førende europæiske udbyder af CRM-systemer, i 2021. Med vores udvalg af brugervenlige løsninger, der kan tilpasses, har vi allerede tiltrukket 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande.

Vi er mere end bare endnu et systemværktøj - vores konsulenter sørger for at forstå dine behov for at finde de bedste løsninger over tid, identificere risici, før de opstår, eller diskutere forskellige måder at arbejde på.

Mest almindelige sammenligninger i CRM

SuperOffice CRMwebCRM
Lime CRMwebCRM
Lime GOwebCRM
UpsaleswebCRM