
webCRM
Efficy
Beskrivelse af webCRM
Et fleksibelt CRM-system – Let at bruge og vokse sig større med
WebCRM er et webbaseret CRM-system, der hjælper små og mellemstore virksomheder i alle brancher med at håndtere kunderelationer på en nem og enkel måde. Vores system er let at komme i gang med og det er muligt fuldstændigt at tilpasse det til dine specifikke behov og valgte sprog.
Med WebCRM får du et komplet system, der tilbyder alle de funktioner, du skal bruge for at nå ud til dine kunder hurtigt og gnidningsfrit. Den månedlige licenspris inkluderer også gratis support på dit lokale sprog. Desuden kan du nemt lave analyser og bygge rapporter direkte i systemet, hvilket giver dig en masse værdifulde kundeindsigter, som hjælper dig til at få et overblik og træffe de rigtige beslutninger.
Klik på 'Gratis prøveperiode' for at prøve WebCRM i dag!
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
209 dkk/bruger/måned
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
NO
DK
FI
Hvorfor skal man vælge Efficy?
Hvorfor vælge jeres system?
- Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
- Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
- Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
webCRM er en del af efficy-gruppen.
- Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
- Vi er hurtige, effektive og proaktive.
- Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
- webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
- Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
- Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:
- Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
- Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
- Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
- Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.
Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af webCRM
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
En fleksibelt og professionelt løsning
Administration og HR ansvarlig•
Mellemstor virksomhed (101-500)•
Godkendt person•
Danmark•
Juni 2025
Hvad synes du bedst om?
Systemet fungerer bredt i hele vores organisation, hvor vi sidder i forskellige afdelinger, og derved har brug for differencieret løsninger. Det kan webCRM fint hjælpe os med. Det er intuitivt og brugervenligt på alle niveauer
Hvad synes du mindst om?
Det er i "småtingsafdelingen". Dog kan systemet blive lidt "one size fits all", så har du brug for meget specifikke løsninger målrettet din virksomheds behov, kræver det yderligere dialog og udvikling.
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?
Vi får skabt struktur, ensartet forretningsgange, opbygget en brugbar historik på vores kunder og sikret en valid lagring af data. Vi oplever også, at vi får svaret vores kunder hurtigt og konkret via vores supportmodul.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Godt, nemt og kundevenligt system. Man får meget for pengene
Koordinator og WebCrm-ansvarlig•
Mellemstor virksomhed (101-500)•
Godkendt person•
Danmark•
Maj 2025
Hvad synes du bedst om?
Systemet er enkelt og nemt at konfigurerer i. Man kan nemt masse-modificerer . Brugerne kan nemt tilpasse indhold, så de kun ser hvad de har behov for og ikke ser unødigt data. Det har en god effekt på implementeringen i forhold til andre systemer, hvor brugerne ikke har de samme rettigheder. Supporten er i en top-klasse for sig. Hjælpen er hurtig og effektiv.
Hvad synes du mindst om?
Man kan opleve forsinkelser og det er svært for brugerne. Det kan give mange opkald, da brugerne tror at de gør noget forkert. Oversigter og rapporter bliver hurtig helt uoverskuelig, da de ikke kan lægges i mapper og de viser ikke om de bliver brugt i en forside/dashboard. Sammenknytning af aktiviteter og møder er ikke helt Valid, da der ikke kan rapporteres korrekt, hvis der er flere aktiviteter knyttet til at møde. Ligeledes kan man ikke rapporter korrekt på ordrer der er knyttet til møde hvor ex. et ægtepar deltager med hver sin organisation og der er ordrer på begge. Der kan kun rapporteres på den ene ordre
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?
GDPR. Det er nemt at finde frem til de data, man af hensyn til GDPR-lovgivningen ikke må beholde. Man kan nemt se om der stadigvæk er aktivitet på en kunde ud fra møder, aktiviteter og mails. Derfor kan man slette kundedata rettidigt.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Nem at bruge, hurtig løsning.
Head of Marketing•
Lille virksomhed (11-100)•
Godkendt person•
Danmark•
Maj 2025
Hvad synes du bedst om?
Vi nyder at arbejde med WebCRM, da de hurtigt svarer på vores spørgsmål og hjælper os, når der opstår udfordringer. WebCRM er også super nemt at bruge, og alle kan hurtigt lære det at kende.
Hvad synes du mindst om?
Muligvis bedre integreret med ActiveCampaign. Vi havde udfordringer med at forbinde det via Zapier.
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at webCRM løser?
Kundestyring, lagring af data om vores kunder og hjælper os med opfølgning og struktur for vores salgsteam.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
webCRM vises i følgende kategorier
webCRM produktfunktioner
CRM
API-integration
Dashboard - Salgsoversigt
Detailhandlere
Digital signatur
Email-kampagner
Indsamling af leads via hjemmesiden
Integrerede salgsprocesser
Kalenderintegration & påmindelser
Kontakt-/prospekthåndtering
Leadscore
Oprette dokumenter & aftaler
Pipeline Management
Påmindelse
Ring direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Spor leads
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
CRM til Field sales
Administrer kundeemner
Budgetoverslag
Forvaltning af territorier
Overførsel af data
Personlige profiler
Sagsbehandling
Sporing af interaktioner
Underskrift af kunder i marken
Salgsstøttesystem
Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler
Passer dette
system til mig?
Gør som 17000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om Efficy

webCRM blev opkøbt af efficy, den førende europæiske udbyder af CRM-systemer, i 2021. Med vores udvalg af brugervenlige løsninger, der kan tilpasses, har vi allerede tiltrukket 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande.
Vi er mere end bare endnu et systemværktøj - vores konsulenter sørger for at forstå dine behov for at finde de bedste løsninger over tid, identificere risici, før de opstår, eller diskutere forskellige måder at arbejde på.