Alternativ

Beskrivelse af Weply

Konverter eksisterende webstedstrafik med Weply's live chat. Gennem en personlig og dagstaffet chat på dit websted byder vores chatkonsulenter velkommen dine besøgende og hjælper dem med at finde de oplysninger, de har brug for. Ud over at sikre, at du er tilgængelig døgnet rundt, og at dine besøgende får en god online oplevelse, indsamler og videresender vi også oplysninger om de kunder, der opfylder dine krav til en føring og ønsker at komme i kontakt med dig. Weply bruger aktuel trafik og strømlinjer fører til at optimere aktuelle markedsførings- og salgsprocesser. Noget, du i sidste ende vil tjene mere.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

101-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

SV

DA

NO

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af Weply

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Marketingchef

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

Maj 2022

Hvad synes du bedst om?

Medarbejdernes seriøsitet og det faktum, at de ikke er "pressesælgere", men forsøger at forstå deres klient og hjælpe på den bedst mulige måde.

Hvad synes du mindst om?

At min kontakt Christoffer taler skånsk. Huuu:)

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Weply løser?

De er tilgængelige som en slags værter på tidspunkter, hvor vi ikke er tilgængelige.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

IT-chef

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

April 2022

Hvad synes du bedst om?

Indfangning af nye kunder. Brugervenlighed. Professionel tilgang, en rigtig person bag chatten.

Hvad synes du mindst om?

Som alt andet er der ikke noget, der er mindre ;).

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Weply løser?

Tilgængelig, hvis kunden ønsker at stille et spørgsmål. Jeg tror, at mange mennesker er tilbageholdende med at kontakte en virksomhed via en e-mailadresse på en hjemmeside i stedet for bare spontant at smide en chatlinje ud og få svar inden for få sekunder og derefter blive kontaktet af den rigtige person i virksomheden, når chatten er slut.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

ADMINISTRERENDE DIREKTØR

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

Marts 2022

Hvad synes du bedst om?

Enkelhed, hurtige svartider, klarhed

Hvad synes du mindst om?

Kan ikke komme i tanke om noget

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Weply løser?

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Weply vises i følgende kategorier

Weply produktfunktioner

Livechat

Chat-historik

Integrationsmoduler

Kan tilpasses

Kundeinformation

Måling af kundetilfredshed

Overordnet instrumentbræt

Proaktiv chat

Spor besøgsaktivitet

Svarskabeloner

leadgenereringsværktøj

Analyser og rapporter

Chat-løsning

Redskaber til udforskning

Udløser

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Livechat

ENIGXWeply
ebbot.aiWeply
AcquireWeply
Tidio Live ChatWeply