Hvordan vælger jeg et POS-system?

POS-systemer (salgssted), det vil sige kassesystemer, har oplevet en utrolig udvikling de seneste år. Teknologien bag har taget store skridt og i dag er vores POS-systemer ofte cloud-baserede og kan give dig som forhandler alt fra avanceret lagerstyring, rapporter og analyser til de "harde dele", altså kortlæsere og kvittering. printere. Et POS-system består således af to dele – softwaren bag, samt de fysiske dele, der skal til for at drive virksomheden uden besvær. Når det meste nu er cloud-baseret, bliver du som forhandler, e-handler eller forhandler mindre sårbar, da alt er gemt i skyen, i stedet for fx på din egen server. At vælge et system kan dog føles som at træde direkte ind i Amazonas jungle – for hvad har du egentlig brug for? Vi er her for at hjælpe dig hos BusinessWith. Hos os kan du nemt sammenligne Danmarks bedste POS-systemer, for endelig at finde den løsning, du føler er bedst tilpasset din virkelighed.

Hvordan vælger jeg et POS-system?

Når du vælger et POS-system, er det vigtigt nøje at overveje, hvilken type udfordringer du møder hver dag. Hvordan ser salget ud fra øre til brød? Hvordan holder du styr på lagerbalancen, og hvilke produkter sælger for eksempel mest? Har du en fysisk butik, eller mangler du et POS-system, der er tilpasset hverdagen i en e-handel? Hvilke funktioner har du brug for? Som tidligere nævnt har kassesystemerne udviklet sig i høj hastighed og er i dag avancerede. Når det er sagt, så er vi mennesker ikke altid de mest avancerede – så du bør virkelig vælge et system, der ikke har en masse unødvendige funktioner, hvis du ikke skal bruge dem. Har du derimod brug for et reelt løft, så vælg et mere omfattende system, der tilbyder de funktioner, du skal bruge for at tage dit salg til næste niveau. Uanset dine behov giver BusinessWith adgang til en solid sammenligning mellem de POS-systemer, du overvejer. Velkommen til vores sammenligningsservice.

Teknologiens vidunder – alle dele af POS-systemet

Lynguide

Liste over 9 forskellige POS-system

Lynguide

Teknologiens vidunder – alle dele af POS-systemet

Et POS-system, et salgsstedssystem eller et kassesystem, leveres med både software og hardware.

Her er eksempler på hardware:

  • Stregkodescanner
  • Kortterminal eller flere kortterminaler
  • Digitale skærme
  • Computere
  • Kvitteringsprinter
  • Swish mulighed

Eksempel software:

  • Lagerbalance
  • Rapporter
  • Digitale kvitteringer/bookinger
  • Sporing af indkøb
  • Kunde information

Et godt POS-system letter hele salgskæden og gør det nemmere at følge op på salget. Men – sørg for at investere i et system, der opfylder de præcise krav, du har, hverken mere eller mindre. BusinessWith giver dig en klar guide og sammenligning af de POS-systemer, der er tilgængelige på det danske marked lige nu. Velkommen til os!

Beskrivelse af produktets egenskaber

Bordbestilling via mobil

Som titlen antyder, er dette en funktion, der giver dig mulighed for at bestille direkte via din mobiltelefon, når du har en restaurantvirksomhed eller lignende.

Dashboard med KPI'er

Denne funktion giver dig mulighed for at se salget i virksomheden i realtid, så du kan følge med og styre det. En værdsat funktion.

Digitale kvitteringer

Kan du tilbyde kunderne digitale kvitteringer og brug af en cloud-tjeneste til opbevaring af digitale kvitteringer?

Opbevaring af produktoplysninger

En funktion til at lagre produktinformation og synkronisere data med kassasystemet, så prislisten og lignende altid er opdateret korrekt.

Opgørelse/varemodtagelse

En funktion, hvor du kan holde styr på din lagerbeholdning, hvornår du planlægger lagerudtagninger, og hvordan det ser ud på lageret.

SIE-Export

De fleste POS-systemer giver mulighed for at udføre en SIE-eksport, som du kan overføre til regnskabsprogrammet eller det finansielle system.

Tilbyder selvbetjening / kiosksystem

En funktion, som efterspørges mere og mere, da flere butikker og restauranter planlægger at have åbningstider der benytter selvbetjening.